Unity3d Photon Ownership Pozisyon Sorunu
-
Online Air Hockey oyunum var. Kullanıcı puck(ortadaki beyaz top)'a değdiği zaman puckun sahibi değil ise TransferOwnership() ile sahibi oluyor.
Sahip olma konusunda sorun yok. Fakat şöyle bir problem var. Ben pucku ittirirken sahiplik aktarıldığı için diğer oyuncuda puckun pozisyonu farklı gözüküyor.
OnPhotonSerializeView'de şuan velocity'i gönderiyorum. Pozisyonuda gönderdiğim zaman durum daha kötü oluyor.
Bu pozisyon olayını bir türlü çözemedim. Konu hakkında bilgisi olan varsa lütfen özel mesaj göndersin daha detaylı bilgi aktarayım.
-
Hocam, mesela hiçbir kimse beyaz topun sahibi olmadığı anda sahip olabilecek bütün karakterlerin topa göre konumlarını console yazdır. Daha sonra a oyuncusu o topun sahibi olduğu an diğerlerinin topa göre konumlarını console yazdır onları bir karşılaştır.
-
ontedi bunu yazdı
Hocam, mesela hiçbir kimse beyaz topun sahibi olmadığı anda sahip olabilecek bütün karakterlerin topa göre konumlarını console yazdır. Daha sonra a oyuncusu o topun sahibi olduğu an diğerlerinin topa göre konumlarını console yazdır onları bir karşılaştır.
Topun sahibi sürekli var. Top spawn edildiği zaman master olan kişi topun sahibi oluyor. Daha sonra bir başkası topa değerse o kişi topun sahibi oluyor. İşlem bu şekilde ilerliyor.
Hockey oyunu olduğu için topu sürekleme olayı var. Paddle ile(gerçek hayattaki topa vurmak için tutulan cisim) topu ittirdiğimiz zaman hem sahibi olma hemde ittirme söz konusu. Olay bence burada patlak veriyor. Sahiplik değişirken ittirme işlemi olduğu için diğer kullanıcıda top farklı pozisyonda gözüküyor.
Topa değdiği an sahiplik değişmeden önce pozisyonunu alsam, sahiplik değiştikden sonra o anki pozsiyonu çarptığı pozisyona eşitlesem bu seferde laglı gibi davranıyor gidip geliyor.Google'da bakmadığım sayfa denemediğim yöntem kalmadı neredeyse.