folder Tahribat.com Forumları
linefolder Programlama Genel
linefolder Unity3d Ui Button Tıklandımı Sorunu



Unity3d Ui Button Tıklandımı Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h0rtl4kk
    h0rtl4kk's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Erkek

    Yapmak istediğim olay buton dışında herhangi bir yere tıklanırsa işlem gerçekleştirmek. Eğer tıklanan yerde buton varsa işlem yapılmasın.

    Aşağıdaki kodu kullandığım zaman Unity'de sorunsuz şekilde çalışıyor. Fakat Android'de denediğim zaman tıklanan yerde buton olsada olmasada işlemi gerçekleştiriyor. Buton orada yokmuş gibi davranıyor.

    Input.getMouseButtonDown yerine Input.GetTouch(0).phase == TouchPhase.Began denedim yine değişen birşey olmadı.

    Canvasımda GraphicRaycaster ve sahnede EventSystem var.

    if(Input.GetMouseButtonDown(0)){
    			if(!EventSystem.current.IsPointerOverGameObject()){
    				state = "Game";
    				GameObject.Find("newSpawned").GetComponent<Box>().down = true;
    			}
    		}

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h0rtl4kk
    h0rtl4kk's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Erkek

    Linkdeki videoda 3 türlü çözümü var.

    Physics Raycaster ile sorunu çözdüm.

    https://www.youtube.com/watch?v=EVZiv7DLU6E

Toplam Hit: 929 Toplam Mesaj: 2
ui unity3d button