Unity3d Ui Button Tıklandımı Sorunu
-
Yapmak istediğim olay buton dışında herhangi bir yere tıklanırsa işlem gerçekleştirmek. Eğer tıklanan yerde buton varsa işlem yapılmasın.
Aşağıdaki kodu kullandığım zaman Unity'de sorunsuz şekilde çalışıyor. Fakat Android'de denediğim zaman tıklanan yerde buton olsada olmasada işlemi gerçekleştiriyor. Buton orada yokmuş gibi davranıyor.
Input.getMouseButtonDown yerine Input.GetTouch(0).phase == TouchPhase.Began denedim yine değişen birşey olmadı.
Canvasımda GraphicRaycaster ve sahnede EventSystem var.
if(Input.GetMouseButtonDown(0)){ if(!EventSystem.current.IsPointerOverGameObject()){ state = "Game"; GameObject.Find("newSpawned").GetComponent<Box>().down = true; } }
-
Linkdeki videoda 3 türlü çözümü var.
Physics Raycaster ile sorunu çözdüm.