Üniversite Dersseçimi
-
okulun sitesinde bölümün derslerine bakarken şöle bişivar 1.yarıyıl 2.yarıyıl diye ayırmışlar her yarı yıla belirli dersleri atamışlar ben ders seçerken bunu yapmak zorundamıyım yani onların 4.yarıyıla yazdığı dersi 1. yarıyılda seçemezmiyim
-
yapamazsın onu 1.yarıyıl 1.sınıf 1.dönem demek ve 4.yarıyıl ise 2.sınıf 2.dönemdir yani. orda belirlediklerini alırsın anca, he üstten derste alabilirsin ama öncesinde şöyle bi kafadan 3ün üstünde ortalaman olacak
-
istanbul üniversitesinde hazırlık okuyucam.otomasyona girdim bilim felsefesi,istanbul tarihi gibi dersler görünüyor seçsem mi acep :D
-
ugur0 bunu yazdı
yapamazsın onu 1.yarıyıl 1.sınıf 1.dönem demek ve 4.yarıyıl ise 2.sınıf 2.dönemdir yani. orda belirlediklerini alırsın anca, he üstten derste alabilirsin ama öncesinde şöyle bi kafadan 3ün üstünde ortalaman olacak
hocam 1. yarıyıla yazdıkları dersleri seçiyorum budefada derslerin yarısı silinmesi gereken ders oluyor ben bişey anlamadım buişten
-
evet sonunda hallettim haftanın 3günü 5te girip 9da çıkıyorum haftanın 2günüde gene 5te girip 11de çıkıyorum tek tesellim bölümde kızların ağırlıklı olması ki oda gümlerse okulun ilk günü baya hayal kırıklığı olucak benim için
-
dead_march bunu yazdıugur0 bunu yazdı
yapamazsın onu 1.yarıyıl 1.sınıf 1.dönem demek ve 4.yarıyıl ise 2.sınıf 2.dönemdir yani. orda belirlediklerini alırsın anca, he üstten derste alabilirsin ama öncesinde şöyle bi kafadan 3ün üstünde ortalaman olacak
hocam 1. yarıyıla yazdıkları dersleri seçiyorum budefada derslerin yarısı silinmesi gereken ders oluyor ben bişey anlamadım buişten
he derslerden muafsın sen yanlış anlamadıysam? öyle olunca hani eğerki normal bi dönemde alınması kredinin altında dersin oluyosa o zmn üstten fln yine ders alabilirsin.he yerde olurmu bu bilemem tabi de olay böyle yani
-
olm gidip sorsanıza hocalarınıza burdan bilgi bulamazsınız istediğin dersi istediğin zaman alabilirsin bunda bi sorun yok ama hocan onay vermezse hic bişey alamazsın o yüzden hangi yıl hangi dönemdeysen o dersleri almalısın bak almak zorundasın demiyorum almalısın ha çok zeki olursun üst sınıftan ders alırsın o başka o zaman da dönemi tutturup bir üst sınıfın dersini alabilirsin hocana da bi ayar çekersin onaylar olur biter ama öncelikle tabi danışman hocanla konuşmalısın ders işini
