Üniversite Dersseçimi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dead_march
    dead_march's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2008
    Erkek

    okulun sitesinde bölümün derslerine bakarken şöle bişivar 1.yarıyıl 2.yarıyıl diye ayırmışlar her yarı yıla belirli dersleri atamışlar ben ders seçerken bunu yapmak zorundamıyım yani onların 4.yarıyıla yazdığı dersi 1. yarıyılda seçemezmiyim


    bundan sonra oy kullanmayacağım eğer bir kişi bile gelip oy kullanmak vatandaşlık görevidir felan derse çıkarır kimliğimi götüne sokarım
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ugur0
    ugur0's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek

    yapamazsın onu 1.yarıyıl 1.sınıf 1.dönem demek ve 4.yarıyıl ise 2.sınıf 2.dönemdir yani. orda belirlediklerini alırsın anca, he üstten derste alabilirsin ama öncesinde şöyle bi kafadan 3ün üstünde ortalaman olacak


    imza
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyReform
    HolyReform's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek

    istanbul üniversitesinde hazırlık okuyucam.otomasyona girdim bilim felsefesi,istanbul tarihi gibi dersler görünüyor seçsem mi acep :D


    Hakkıdır nakte tapan milletimin istismar!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dead_march
    dead_march's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2008
    Erkek
    ugur0 bunu yazdı

    yapamazsın onu 1.yarıyıl 1.sınıf 1.dönem demek ve 4.yarıyıl ise 2.sınıf 2.dönemdir yani. orda belirlediklerini alırsın anca, he üstten derste alabilirsin ama öncesinde şöyle bi kafadan 3ün üstünde ortalaman olacak

    hocam 1. yarıyıla yazdıkları dersleri seçiyorum budefada derslerin yarısı silinmesi gereken ders oluyor ben bişey anlamadım buişten


    bundan sonra oy kullanmayacağım eğer bir kişi bile gelip oy kullanmak vatandaşlık görevidir felan derse çıkarır kimliğimi götüne sokarım
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dead_march
    dead_march's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2008
    Erkek

    evet sonunda hallettim haftanın 3günü 5te girip 9da çıkıyorum haftanın 2günüde gene 5te girip 11de çıkıyorum tek tesellim bölümde kızların ağırlıklı olması ki oda gümlerse okulun ilk günü baya hayal kırıklığı olucak benim için


    bundan sonra oy kullanmayacağım eğer bir kişi bile gelip oy kullanmak vatandaşlık görevidir felan derse çıkarır kimliğimi götüne sokarım
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ugur0
    ugur0's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    dead_march bunu yazdı
    ugur0 bunu yazdı

    yapamazsın onu 1.yarıyıl 1.sınıf 1.dönem demek ve 4.yarıyıl ise 2.sınıf 2.dönemdir yani. orda belirlediklerini alırsın anca, he üstten derste alabilirsin ama öncesinde şöyle bi kafadan 3ün üstünde ortalaman olacak

    hocam 1. yarıyıla yazdıkları dersleri seçiyorum budefada derslerin yarısı silinmesi gereken ders oluyor ben bişey anlamadım buişten

    he derslerden muafsın sen yanlış anlamadıysam? öyle olunca hani eğerki normal bi dönemde alınması kredinin altında dersin oluyosa o zmn üstten fln yine ders alabilirsin.he yerde olurmu bu bilemem tabi de olay böyle yani


    imza
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek

    olm gidip sorsanıza hocalarınıza burdan bilgi bulamazsınız istediğin dersi istediğin zaman alabilirsin bunda bi sorun yok ama hocan onay vermezse hic bişey alamazsın o yüzden hangi yıl hangi dönemdeysen o dersleri almalısın bak almak zorundasın demiyorum almalısın ha çok zeki olursun üst sınıftan ders alırsın o başka o zaman da dönemi tutturup bir üst sınıfın dersini alabilirsin hocana da bi ayar çekersin onaylar olur biter ama öncelikle tabi danışman hocanla konuşmalısın ders işini


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
Toplam Hit: 646 Toplam Mesaj: 7