Üniversite Giriş
-
dai lar üniversite giriş için ek tercihler olucak mı? olucaksa nezaman olur bi bilgisi olan varmı?
-
Kayıtlar bittikten sonra muhtemelen önümüzdeki ayın ortalarında olur diye tahmin ediyorum.
-
ekim gibi olur.
-
tamam teşekkürler.kesin olur demi?
-
ferdinand bunu yazdı:
-----------------------------
tamam teşekkürler.kesin olur demi?
-----------------------------Kesin olur hocam :)
olmazsa bul beni :):D
-
ek tercihlere umut bağlamamanı öneririm.
-
ek tercihlerde açık öğretim yazamazmıyım ki
-
ferdinand bunu yazdı:
-----------------------------
ek tercihlerde açık öğretim yazamazmıyım ki
-----------------------------ek yerleştirmeler açıkta kalan kontenjanları doldurmak için yapılır
Toplam Hit: 598 Toplam Mesaj: 8
