folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Üniversite Tercihleri Hakkında Yardım?



Üniversite Tercihleri Hakkında Yardım?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    krebs
    krebs's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    arkadaşlar son 3 güne girdik ama hala tereddetler var bende bu yıl 2.girişim ve hiçbi şekilde tekrar hazırlanmayı aklımdan bile geçirmiyom gerçekten bana yardımcı olmak isteyen abilerim kardeşlerimden yardım bekliyorum şimdi mf4 210 binlerdeyiz yanlışlık düzeltildikten sonra makina müh düşünüyodum zor gibi görünüyor bazı yerlerin kimya müh geliyor gibi görünüyor şimdilik diğer taraftan mf2 165yim ve fen bilgisi öğretmenliği yazmayı düşünüyomda sizlerinde görüşlerinizi almak istiyorum bu konuda.


    krebs
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek

    Benim sınava girdiğim zaman en yakın arkadaşım gayet iyi bir puan almıştı. Ben o zaman ona çok baskı kurdum mimarlık ve mühendislik yazsın diye. Ama o bilgisayar öğretmenliği yazdı. Bana göre kendine yazık etmişti. Şimdi mezun okulunu bitirdi. 

    Bende şimdi iyi ki mühendislik veya mimarlık yazmamış diyorum. 

    Neden ?

    Çünkü mühendislik gibi bölümler çok aktif bir hayat ister. Sürekli şantiyedir, devlet dairesidir o dur budur yerinde pek duramaz. Yerinde duranlar ise bürolarının elektirik parasını bile zor öder. 

    Şimdi o çocuğa bakıyorum, adam ehl-i keyf. Yani günün yarısını tuvalette yarısınıda banyoda geçirir :D Eğer böyle bir mesleğe sahip olmuş olsaydı mutsuz olacaktı ve mesleğini yapmaktan nefret edecekti. 

    Şimdi öğretmen oldu herşey hayatında belli düzenli tam onun istediği gibi.

    Şimdi sende eğer öğretmenlik ve mühendislik arasında kaldıysan öncelikle bunu düşün. 

    Nasıl bir hayat tarzı istiyorsun ?

     

    Hatta kendiside burada mürit büyük ihtimal okuduğu zaman sövecek bana :D


    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    krebs
    krebs's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    ben ilk yazdığımdada belirtmiştim makina müh içimde hep o bölümü okumak var he içeriğini osunu busunu pek bilmemde ee nie okuyucan desende bu türkiyede millet ne okuduğunu ve ne okuyacağını zaten bilmiyoki benimki mecburiyetten öğretmenliği bi kayış var.


    krebs
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    krebs
    krebs's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    tahribatta yokmu ya fikir beyan etcek birileri başka:)


    krebs
Toplam Hit: 548 Toplam Mesaj: 4