Üniversite Tercihlerinden Anlayanlar
-
Arkadaşlar tm2 de 15244. sıradayım ve devlet üniversitelerinden hukuk fakültesi istiyorum i.ö de olabilir.(tercih selçuk)
3 tane rehberlikçiyle görüştüm, hukuk fakültesi gelir dediler ama ben tatmin olmadım çünkü;
geçen sene tm2 puanıyla işletmeler hukuk pdr yani ea programlarının hepsi alıyordu.
bu sene sistem değişti ve tm den 3 farklı puan hesaplandı, üç ayrı sıra hesaplandı.
Şimdi benim korkum şu geçen sene hepsi tmden aldığı için hukuk fakülteleri 20 bine kadar öğrenci alıyordu.
Bu sene üçe ayrıldı bu puan ama bu tm1 tm2 tm3 puanlarının hesabında katsayılarda ufak değişiklikler var.
Buna rağmen, bu üç farklı puanın hesaplanması beni geriye atarmı yani hukuk bana gelir mi?
Şimdiden teşekkür ederim.
Umarım demek istediğimi anlatmışımdır.
-
daha dune kadar ben @paragrafı ye hukuga gıdersın dedıgımde adamı yanlıs yonlendırıyosun dıye bana laf soyleyen sendın.
hemde adamın puanı ve sıralaması su
y-tm-2 417 puan 45535 sıralama
sen gelmısın sımdı ben gıdebılıyorum dıyosun bılmem kacıncı sıradasın...adamın sıraya bak bırde senın sıraya bak :)
-
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------
daha dune kadar ben @paragrafı ye hukuga gıdersın dedıgımde adamı yanlıs yonlendırıyosun dıye bana laf soyleyen sendın.
hemde adamın puanı ve sıralaması su
y-tm-2 417 puan 45535 sıralama
sen gelmısın sımdı ben gıdebılıyorum dıyosun bılmem kacıncı sıradasın...adamın sıraya bak bırde senın sıraya bak :)
-----------------------------Ben gidelibiyorum demiyorum kimsenin görmediği hocalarada sorduğumda cevap veremedikleri ımm olabilir dedikleri bi soru bu
ha senin yaptığın yanlıştı halada iddaa ediyorum 45 bin sıralamayla hukuk fakültesi gelmez.
senin burdan anlaman gereken şu adamın sırası 15 binken korkuo gelirmi gelmezmi die ama ben 45 bine gelir diorm.
-
Selcuğun hukuk fak. çok kalitelidir..ayrıca puanları yüksektir..şuan üniversiteyle bi alakam yok şunu söylemek icin yazıyorum.. Bugünden itibaren 6 agustosa kadar cnnturk te tercih rehberi isimli bi program var bu tür konularda yardımcı olan fln fln.. onu takip edebilirsiniz,belki faydası olur.
Edit : gündüz 11:00 ayda 11:30 da baslıyodu sanırım. -
yascakucuk bunu yazdı:
-----------------------------
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------
daha dune kadar ben @paragrafı ye hukuga gıdersın dedıgımde adamı yanlıs yonlendırıyosun dıye bana laf soyleyen sendın.
hemde adamın puanı ve sıralaması su
y-tm-2 417 puan 45535 sıralama
sen gelmısın sımdı ben gıdebılıyorum dıyosun bılmem kacıncı sıradasın...adamın sıraya bak bırde senın sıraya bak :)
-----------------------------Ben gidelibiyorum demiyorum kimsenin görmediği hocalarada sorduğumda cevap veremedikleri ımm olabilir dedikleri bi soru bu
ha senin yaptığın yanlıştı halada iddaa ediyorum 45 bin sıralamayla hukuk fakültesi gelmez.
senin burdan anlaman gereken şu adamın sırası 15 binken korkuo gelirmi gelmezmi die ama ben 45 bine gelir diorm.
-----------------------------sanırsam yanlıs anlasılma oldu :)
senın sıralama 15 bındeymıs :)
ben 152 bın anladım... :)
Hadı hayırlısıyla gıdersın ıns kardesım ne dıyım ;)
