folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Üniversite Tercihlerinden Anlayanlar



Üniversite Tercihlerinden Anlayanlar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    afrasiab
    afrasiab's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    Arkadaşlar tm2 de 15244. sıradayım ve devlet üniversitelerinden hukuk fakültesi istiyorum i.ö de olabilir.(tercih selçuk)

    3 tane rehberlikçiyle görüştüm, hukuk fakültesi gelir dediler ama ben tatmin olmadım çünkü;

    geçen sene tm2 puanıyla işletmeler hukuk pdr yani ea programlarının hepsi alıyordu.

    bu sene sistem değişti ve tm den 3 farklı puan hesaplandı, üç ayrı sıra hesaplandı.

    Şimdi benim korkum şu geçen sene hepsi tmden aldığı için hukuk fakülteleri 20 bine kadar öğrenci alıyordu.

    Bu sene üçe ayrıldı bu puan ama bu tm1 tm2 tm3 puanlarının hesabında katsayılarda ufak değişiklikler var.

    Buna rağmen, bu üç farklı puanın hesaplanması beni geriye atarmı yani hukuk bana gelir mi?

    Şimdiden teşekkür ederim.

    Umarım demek istediğimi anlatmışımdır.

     


    Acı veriyorsa geçmiş, geçmemiş demektir...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    apokontek
    apokontek's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2010
    Erkek

    daha dune kadar ben @paragrafı ye hukuga gıdersın dedıgımde adamı yanlıs yonlendırıyosun dıye bana laf soyleyen sendın.

    hemde adamın puanı ve sıralaması su

    y-tm-2 417 puan 45535 sıralama

    sen gelmısın sımdı ben gıdebılıyorum dıyosun bılmem kacıncı sıradasın...adamın sıraya bak bırde senın sıraya bak :)


    Allah büyüktür vesselam...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    afrasiab
    afrasiab's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    apokontek bunu yazdı:
    -----------------------------

    daha dune kadar ben @paragrafı ye hukuga gıdersın dedıgımde adamı yanlıs yonlendırıyosun dıye bana laf soyleyen sendın.

    hemde adamın puanı ve sıralaması su

    y-tm-2 417 puan 45535 sıralama

    sen gelmısın sımdı ben gıdebılıyorum dıyosun bılmem kacıncı sıradasın...adamın sıraya bak bırde senın sıraya bak :)


    -----------------------------

    Ben gidelibiyorum demiyorum kimsenin görmediği hocalarada sorduğumda cevap veremedikleri ımm olabilir dedikleri bi soru bu

    ha senin yaptığın yanlıştı halada iddaa ediyorum 45 bin sıralamayla hukuk fakültesi gelmez.

    senin burdan anlaman gereken şu adamın sırası 15 binken korkuo gelirmi gelmezmi die ama ben 45 bine gelir diorm.


    Acı veriyorsa geçmiş, geçmemiş demektir...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rhodostethia
    rhodostethia's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    Selcuğun hukuk fak. çok kalitelidir..ayrıca puanları yüksektir..şuan üniversiteyle bi alakam yok şunu söylemek icin yazıyorum.. Bugünden itibaren 6 agustosa kadar cnnturk te tercih rehberi isimli bi program var bu tür konularda yardımcı olan fln fln.. onu takip edebilirsiniz,belki faydası olur.

    Edit : gündüz 11:00 ayda 11:30 da baslıyodu sanırım. 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    apokontek
    apokontek's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2010
    Erkek

    yascakucuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    apokontek bunu yazdı:
    -----------------------------

    daha dune kadar ben @paragrafı ye hukuga gıdersın dedıgımde adamı yanlıs yonlendırıyosun dıye bana laf soyleyen sendın.

    hemde adamın puanı ve sıralaması su

    y-tm-2 417 puan 45535 sıralama

    sen gelmısın sımdı ben gıdebılıyorum dıyosun bılmem kacıncı sıradasın...adamın sıraya bak bırde senın sıraya bak :)


    -----------------------------

    Ben gidelibiyorum demiyorum kimsenin görmediği hocalarada sorduğumda cevap veremedikleri ımm olabilir dedikleri bi soru bu

    ha senin yaptığın yanlıştı halada iddaa ediyorum 45 bin sıralamayla hukuk fakültesi gelmez.

    senin burdan anlaman gereken şu adamın sırası 15 binken korkuo gelirmi gelmezmi die ama ben 45 bine gelir diorm.


    -----------------------------

    sanırsam yanlıs anlasılma oldu :)

    senın sıralama 15 bındeymıs :)

    ben 152 bın anladım... :)

    Hadı hayırlısıyla gıdersın ıns kardesım ne dıyım ;)


    Allah büyüktür vesselam...
Toplam Hit: 890 Toplam Mesaj: 5