folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Üniversiteyi Paralı Okumak?



Üniversiteyi Paralı Okumak?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KarakartaL
    KarakartaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2007
    Erkek

    mrb arkadaslar

    aramızda paralı üniversitede okuyan mürid belki vardır diye sormak istedim

     üniversitede paralı hukuk okumak istense ne kadara mal olur? yıllık ne kadar ödeme yapılır? bi bilgisi olan varmı aceba?

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wking
    wking's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2010
    Erkek

    Hangi üniversitede okumak istersin ? Her üniversitenin fiyatı aynı değil ki.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Weldox
    Weldox's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Aralık/2009
    Erkek

    Üniversitesine göre değişir.


    Yaptık bişiler.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KarakartaL
    KarakartaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2007
    Erkek

    Farketmez türkiyede olsunda hangisi olursa olsun

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Bilgisayar mühendisliği okuyorum (doğu akdeniz üniversitesinde)

    11 bin ytl okula, 5 bin ytl yurda veriyorum.

    Türkiyedeki çoğu üniversiteden ucuz ve dünya çapında geçerliliği var.

    http://registrar.emu.edu.tr/bankalarveucretler/2010-2011tcharc.htm

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek

    DAÜ'de İnşaat Mühendisliği okuyorum.

    Yıllık harcım 10.000 TL

    Yurt Masrafım 4.500 TL

     

    Gayet memnunum tavsiye ederim.

    Hukuk bölümü burada gayet tas.aklı.

    Hocalar ankara Üni den geliyorlar


    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hezarfen
    hezarfen's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    bi arkadaşım istanbul ticaret üniversitesinde hukuk okuyor, bildiğim kadarıyla diğer üniversitelerden daha uygun fiyatı, ona da bi bak istersen

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarantula
    Tarantula's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek

    Hocam ben devlet üniversitesinde makine müh. okuyorum ve 7. sınıf oldum. Şu anki harcadığım parayı da göz önüne alarak konuşuyorum eğer ödeyebilecek durumun varsa hiç durma özele git derim. Bugünkü aklım olsa özelde 4 senede yata yata makine müh. olur hem daha az para öder hem de zorlanmadan mezun olurdum. 3 sene karım ollurdu. Diğer bölümler ve diğer üniversiteler tabii ki bu kadar uzatmana sebep olmaz çünkü burası Türkiye'de en çok uzatılan yer. Ama nerede hangi üni ye gidersen git illa ki mantıksız şekilde dersten kalacaksın. Beklediğin notla aldığın arasındaki ilişki bazen seni mantıksızlığa itecek.

    Eğer devlet üni ye gidersen bunlara hazır ol. Ya da paraya kıyıp (ki toplamda emin ol o kadar fark olmuyo) güzel bi üni hayatı yaşa.


    Olmayacak şeyler tasarlıyorum, işim bu..
Toplam Hit: 1705 Toplam Mesaj: 8