Ünüversiteye Kayıt Olamak Hakkında Bir Soru
-
arkadaşlar buyıl biyer kazandım ancak kredi eksiğinden mezun olamadım oyüzden kayıt yaptıramıycam diye biliyordum ancak bir yakınım yaptırabileceğime dağir bişi okumuş bir gazetede benimde kafam karıştı şimdi ben kayıt yaptırabiliyormuyum yaptıramıyormuyum konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa çok makbule geçer
ModS: konuları ilgili yerlere açmaya özen gösterelim her konunun yeri genel değildir...
-
Bi üni öğrenci işlerini arasaydın ?
-
iLLuMiNaTi bunu yazdı:
-----------------------------
Bi üni öğrenci işlerini arasaydın ?
-----------------------------arardımda hocam bugün pazar artık yarın ararım
-
kardeş aynı sorun bendede war. atölyeden kaldım ort tutsada zorunlu ders oldugu ıcın 2 yapmam gerekıo.
yarın sınavım var eğer 2 falan yapabılırsem geçici mezuniyet belgesi alıp öle kayıt yaptırcam.
dıploma yetişmio çünkü kayıt tarıhlerınde.
yani üzgünüm dersleri verip okuldan mezuniyet belgesı alman lazım baska turlu kayıt yapmıolar.
