Upload İçin VPS Önerisi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar.

    Upload için vps'e ihtiyacım var.

    Kalite ve ucuzluk arıyorum.

    Daha vermem gereken bilgi varsa siz yazın hemen veriyorum :D

    Tavsiyelerinizi alayım..


    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KILICH
    KILICH's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    angelofhope bunu yazdı:
    -----------------------------

    Merhaba arkadaşlar.

    Upload için vps'e ihtiyacım var.

    Kalite ve ucuzluk arıyorum.

    Daha vermem gereken bilgi varsa siz yazın hemen veriyorum :D

    Tavsiyelerinizi alayım..


    -----------------------------

    HDD,RAM ve lokasyon neresi olacak hocam?


    Senden Ölürcesine Kaçan,Başkasına Hayat Gibi Gider...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    KILICH bunu yazdı:
    -----------------------------

    angelofhope bunu yazdı:
    -----------------------------

    Merhaba arkadaşlar.

    Upload için vps'e ihtiyacım var.

    Kalite ve ucuzluk arıyorum.

    Daha vermem gereken bilgi varsa siz yazın hemen veriyorum :D

    Tavsiyelerinizi alayım..


    -----------------------------

     

    HDD,RAM ve lokasyon neresi olacak hocam?


    -----------------------------

    hocam dediğim gibi upload için yabancı lokasyon olsun hdd ram yeticek kadar olsun fark etmez herhalde..

    sonuçta game server felan olaraktan kullanmıcam ram'e fazla ihtiyaç duyacağımı sanmam..

    hdd uploada bağlı olarak biraz yüksek olsa iyi olur..


    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    hocam 512 mb ram. 30 gb hdd sas disk, 1000 mbit hiz, sinirsiz trafik..

    30 tl idi sanirim..

    1 gb ram, 50 gb hdd..diğer özellikler ayni.. o da 50 tl idi :)

    r10 da..iyi de satti adam :)

    Edit : Lokasyon Abd idi.


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KILICH
    KILICH's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    -768 RAM

    -100 MB NET HIZI

    -SINIRSIZ TRAFİK

    -60 GB HDD

    -İNGİLTERE LOKASYON

    -1GB PORT

    -SAS DİSK

    -WINDOWS 2003

    Fiyatı 45 lira hocam...

    RAM 1 GB olursa eğer Fiyatı 60 lira olur hocam...Son fiyatlardır...İsteyen başka mürid varsa ayarlarım....Tüm TBT'ye duyurulur... :)


    Senden Ölürcesine Kaçan,Başkasına Hayat Gibi Gider...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    KILICH bunu yazdı:
    -----------------------------

    -768 RAM

    -100 MB NET HIZI

    -SINIRSIZ TRAFİK

    -60 GB HDD

    -İNGİLTERE LOKASYON

    -1GB PORT

    -SAS DİSK

     

    Fiyatı 45 lira hocam...

    RAM 1 GB olursa eğer Fiyatı 60 lira olur hocam...Son fiyatlardır...İsteyen başka mürid varsa ayarlarım....Tüm TBT'ye duyurulur... :)


    -----------------------------

    cpanel var mı?


    msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KILICH
    KILICH's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    nolanded bunu yazdı:
    -----------------------------

    KILICH bunu yazdı:
    -----------------------------

    -768 RAM

    -100 MB NET HIZI

    -SINIRSIZ TRAFİK

    -60 GB HDD

    -İNGİLTERE LOKASYON

    -1GB PORT

    -SAS DİSK

     

    Fiyatı 45 lira hocam...

    RAM 1 GB olursa eğer Fiyatı 60 lira olur hocam...Son fiyatlardır...İsteyen başka mürid varsa ayarlarım....Tüm TBT'ye duyurulur... :)


    -----------------------------

    cpanel var mı?


    -----------------------------

    cpanel 45 günlük trial....

     

    Edit:İsteyen arkadaşlar pm atabilirsiniz...Ödeme Paypal ve PTT iledir..Para ödendikten 10 dk sonra VPS hazır....


    Senden Ölürcesine Kaçan,Başkasına Hayat Gibi Gider...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emnimax
    emnimax's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    Sanal Sunucu 512

    >İşlemci: 8 x Intel(R) Core(TM) i7 CPU 920 @ 2.67GHz
    >Ram: 512 MB DDR3
    >HDD: 40 GB SATA2
    >Trafik:GERÇEK LİMİTSİZ
    >Hat: 100 Mbit
    >Panel: Plesk 8.6 (Ücretsiz)
    >Kurulum: ÜCRETSİZ
    >Teknik Destek: 7/24 MSN,Ticket,Mail, Telefon
    >İP: 1 ADET (ARTTIRILABİLİR)
    >Lokasyon-DC: İNGİLTERE-RAPİDSWİTCH

    AYLIK ÖDEME: 45 TL


    --------------------------------------------------------------------------
    Sanal Sunucu 1024

    >İşlemci: 8 x Intel(R) Core(TM) i7 CPU 920 @ 2.67GHz
    >Ram: 1024 MB DDR3
    >HDD: 80 GB SATA2
    >Trafik:GERÇEK LİMİTSİZ
    >Hat: 100 Mbit
    >Panel: Plesk 8.6 (Ücretsiz)
    >Kurulum: ÜCRETSİZ
    >Teknik Destek: 7/24 MSN,Ticket,Mail, Telefon
    >İP: 1 ADET (ARTTIRILABİLİR)
    >Lokasyon-DC: İNGİLTERE-RAPİDSWİTCH

    AYLIK ÖDEME: 55 TL

    ------------------------------------

    ÖNEMLİ HATIRLATMALAR

    >Sanal Sunucularımızda Yedekleme Müşteriye aittir.
    >Sanal Sunucularımızda Geri ödeme YOKTUR.
    >Proxmox Qemu İle Sanallaştırmaktayız.
    >Ödemeler Aylık olup PAYPAL,GARANTİ,AKBANK,İŞBANK ve Kredi Kartı ile alınabilir.
    >Teslimat 4-8 Saat arasında yapılmaktadır.
    > 1 ayda maksimum 3 Kere re-install edilir.
    >Sistemde 100 mbit paylaşımlı hat bulunur.
    ************************************************** *******
    EKSTRALAR

    > 1 ADET İP: 2 TL
    > +25 GB HDD: 10 TL
    > +256 MB RAM: 7 TL
    > CPANEL: 15 USD
    > 1 Format: 3 TL
    ************************************************** *******
    İLETİŞİM

    Mail: info@ulutasbilisim.com
    MSN: msn@ulutasbilisim.com
    CEP: 0 535 889 22 62
    Yada PM atınız.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeyrekli
    zeyrekli's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Erkek

    Dostum bende arıyorum Cankirca ile mesajlaştım upload u duyunca sanırım cevap bile vermedi:) Latherdarkman isimli müridle bağlantı kurdum sağolsun en azından ilgi gösterdi ( www.speedbilisim.com )lokasyon Türkiye yabancılar fullmuş ama fiyatlar uygun sanırım yarın alacağım ben bilen ve kullanan müridler öneride bulunursa daha iyi olur aslında..


    Bilmem kaç bin (artık bilmiyorum) özgün makale referansı ile makale yazarlığı.
Toplam Hit: 1297 Toplam Mesaj: 9