Üretim Yapan İşletmesi Olan Varmı ?
-
Beyler acil olarak yapmam gereken lojistik ödevim var.
Ödevin konusu üretim yapan bi işletmenin lojistik akış şeması. Yani kısaca üretim yaptığı malzemelerin tedariği hammede kaynağını nerden nasıl ne kadar tedarik ettiği nasıl işlediği işledikten sonra nasıl depoladığı ve gelen siparişe nasıl cevap verdiği hangi yollarla malzemenin dağıltıldığı vs.
Ödev soru cevap şeklinde olcak ben sorucam yardım edecek arkadaş cevaplıycak en fazla yarım saatinizi alırım.
-
Sserkan bunu yazdı
Beyler acil olarak yapmam gereken lojistik ödevim var.
Ödevin konusu üretim yapan bi işletmenin lojistik akış şeması. Yani kısaca üretim yaptığı malzemelerin tedariği hammede kaynağını nerden nasıl ne kadar tedarik ettiği nasıl işlediği işledikten sonra nasıl depoladığı ve gelen siparişe nasıl cevap verdiği hangi yollarla malzemenin dağıltıldığı vs.
Ödev soru cevap şeklinde olcak ben sorucam yardım edecek arkadaş cevaplıycak en fazla yarım saatinizi alırım.
vardır belki de ama çok zor sanmıyorum be hocam şansın açık olsun...
-
kabadayi09 bunu yazdıSserkan bunu yazdı
Beyler acil olarak yapmam gereken lojistik ödevim var.
Ödevin konusu üretim yapan bi işletmenin lojistik akış şeması. Yani kısaca üretim yaptığı malzemelerin tedariği hammede kaynağını nerden nasıl ne kadar tedarik ettiği nasıl işlediği işledikten sonra nasıl depoladığı ve gelen siparişe nasıl cevap verdiği hangi yollarla malzemenin dağıltıldığı vs.
Ödev soru cevap şeklinde olcak ben sorucam yardım edecek arkadaş cevaplıycak en fazla yarım saatinizi alırım.
vardır belki de ama çok zor sanmıyorum be hocam şansın açık olsun...
Sağolasın hocam bakarsın çıkar biri
-
Yarın nete girdiğimde yardımcı olurum,
-
Robinson_Crusoe bunu yazdı
Yarın nete girdiğimde yardımcı olurum,
pm attım hocam
-
sor bakalım
-
Ben varim
-
Smirnoff bunu yazdı
Ben varim
bi pmde sana attım hocam
-
Yurtici veya Ptt kargoya veriyorum gidiyor.
