folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Üretim Yapan İşletmesi Olan Varmı ?



Üretim Yapan İşletmesi Olan Varmı ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sserkan
    Sserkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek

    Beyler acil olarak yapmam  gereken lojistik ödevim var.

    Ödevin konusu üretim yapan bi işletmenin lojistik akış şeması. Yani kısaca üretim yaptığı malzemelerin tedariği  hammede kaynağını nerden nasıl ne kadar tedarik ettiği nasıl işlediği işledikten sonra nasıl depoladığı ve gelen siparişe nasıl cevap verdiği hangi yollarla malzemenin dağıltıldığı vs. 

    Ödev soru cevap şeklinde olcak ben sorucam yardım edecek arkadaş cevaplıycak en fazla yarım saatinizi alırım. 

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabadayi09
    kabadayi09's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek
    Sserkan bunu yazdı

    Beyler acil olarak yapmam  gereken lojistik ödevim var.

    Ödevin konusu üretim yapan bi işletmenin lojistik akış şeması. Yani kısaca üretim yaptığı malzemelerin tedariği  hammede kaynağını nerden nasıl ne kadar tedarik ettiği nasıl işlediği işledikten sonra nasıl depoladığı ve gelen siparişe nasıl cevap verdiği hangi yollarla malzemenin dağıltıldığı vs. 

    Ödev soru cevap şeklinde olcak ben sorucam yardım edecek arkadaş cevaplıycak en fazla yarım saatinizi alırım. 

     

    vardır belki de ama çok zor sanmıyorum be hocam şansın açık olsun...

     


    Biz türk filmlerindeki tecavüz sahnelerini izleyerek masturbasyon yapmış bir halkın çocuklarıyız, kimse bizden saf ve temiz duygular beklemesin...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sserkan
    Sserkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek
    kabadayi09 bunu yazdı
    Sserkan bunu yazdı

    Beyler acil olarak yapmam  gereken lojistik ödevim var.

    Ödevin konusu üretim yapan bi işletmenin lojistik akış şeması. Yani kısaca üretim yaptığı malzemelerin tedariği  hammede kaynağını nerden nasıl ne kadar tedarik ettiği nasıl işlediği işledikten sonra nasıl depoladığı ve gelen siparişe nasıl cevap verdiği hangi yollarla malzemenin dağıltıldığı vs. 

    Ödev soru cevap şeklinde olcak ben sorucam yardım edecek arkadaş cevaplıycak en fazla yarım saatinizi alırım. 

     

    vardır belki de ama çok zor sanmıyorum be hocam şansın açık olsun...

     

    Sağolasın hocam bakarsın çıkar biri

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Yarın nete girdiğimde yardımcı olurum,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sserkan
    Sserkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek
    Robinson_Crusoe bunu yazdı

    Yarın nete girdiğimde yardımcı olurum,

    pm attım hocam

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mehmetcan
    mehmetcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    sor bakalım


    bizde keyfine düşkün sosyal çocuklar olabilirdik ; hayatla erken seviştik herşey üstümüze kaldı
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    Ben varim

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sserkan
    Sserkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek
    Smirnoff bunu yazdı

    Ben varim

    bi pmde sana attım hocam

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    Yurtici veya Ptt kargoya veriyorum gidiyor.


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
Toplam Hit: 958 Toplam Mesaj: 9