Usb İle İlgili Bir Sorun..
-
İyi akşamlar herkese..
Benim usb ile ilgili bir sorunum var..
Usb belleği bilgisayarıma taktığımda belleği takıtığıma dair ses geliyor fakat bilgisayarıma girdiğimde usb yi görmüyor ve yine fakat aygıt yöneticisine girdiğimde usbyi gösteriyor(adını yazıyor)ama sarı soru işareti var yanında yani tanıtılmamış..Ona sağ tıkladığımda usbyi güncelle seçeneği çıkıyor..her ne kadar xp ve anakart cd sini taksamda güncellemiyor..Buna bir çare bulabilir miyiz ? ilgilenen herkese şimdiden çok teşekkürler..eyvallah.
-
Banada oluyodu o başka usb ye tak dene
-
Elimde şu anda 3 tane usb var hepsinde aynı :S
Edit : ve Aygıt yöneticisinde Usb Aygıtları diye bir şey yok usb yi Diğer aygıtlar olarak görüyor.
Toplam Hit: 779 Toplam Mesaj: 3
