folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder USB Sorunu!Yardım Lütfen?:(



USB Sorunu!Yardım Lütfen?:(

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    streetw1se
    streetw1se's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek
    slmlar arkadaslar.benim bilgisayarımda önceden sp2 li normal bi xp vardı herşey nrmaldi.sonra vista temalı içinde bi kac tane program kurulu  olan bi xp kurdm.kurduktan sonra usb olarak ne taktıysam yeni donanım bulundu yazısı cıkmadı.bunu nasıl çözebilirm?anakartım Gigabyte i865PE.şimdiden teşekkürler arakdaslar..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    çakışıii olabilüüü ya nedir kardeşim bu vista sevdası eşşeee ne kadar semer vursanda eşşek eşşektir xp ye ne tema yüklersen yükle xp xp dir :D genel anlamda sölüyom kişisel algılama kardeş ama sanırım driveri vista uyumlu al kanımca biraz mantıklı olabilü :F

    tahribat.com a can feda
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    streetw1se
    streetw1se's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek
    kardes eski xp mi kurdum yine calısmıo bu usb ler ya :(
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cxa1191s
    cxa1191s's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek
    BIOS'u kurcaladın mı hiç ? Orada kapatma seçeneği varda onunn için diyom.

    Ahanda adresim www.bdy.gen.tr
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    streetw1se
    streetw1se's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek
    biosu resetledim zaten yinede bişi düzelmedi?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turuncu
    turuncu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2005
    Erkek
    keske resetlemeseydin iyice yarra yediyse cok üzülürüm

    işte bi çözüm:

     bilgisayarım- özellikler- donanım- aygıt yöneticisi- ordan usb ile çalısmayan neyse bul sağ tıkla ve duruma göre devam et
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    streetw1se
    streetw1se's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek
    sorunda bu herşey normal gözüküo soru işaretli bi aygıt yok :( everest die bi program indirdim kurdum usblerde su yazı device not connected yazıo 8 usb de de bu bu yazıo
Toplam Hit: 876 Toplam Mesaj: 7