USB Sorunu!Yardım Lütfen?:(
-
slmlar arkadaslar.benim bilgisayarımda önceden sp2 li normal bi xp vardı herşey nrmaldi.sonra vista temalı içinde bi kac tane program kurulu olan bi xp kurdm.kurduktan sonra usb olarak ne taktıysam yeni donanım bulundu yazısı cıkmadı.bunu nasıl çözebilirm?anakartım Gigabyte i865PE.şimdiden teşekkürler arakdaslar..
-
çakışıii olabilüüü ya nedir kardeşim bu vista sevdası eşşeee ne kadar semer vursanda eşşek eşşektir xp ye ne tema yüklersen yükle xp xp dir :D genel anlamda sölüyom kişisel algılama kardeş ama sanırım driveri vista uyumlu al kanımca biraz mantıklı olabilü :F
-
kardes eski xp mi kurdum yine calısmıo bu usb ler ya :(
-
BIOS'u kurcaladın mı hiç ? Orada kapatma seçeneği varda onunn için diyom.
-
biosu resetledim zaten yinede bişi düzelmedi?
-
keske resetlemeseydin iyice yarra yediyse cok üzülürüm
işte bi çözüm:
bilgisayarım- özellikler- donanım- aygıt yöneticisi- ordan usb ile çalısmayan neyse bul sağ tıkla ve duruma göre devam et -
sorunda bu herşey normal gözüküo soru işaretli bi aygıt yok :( everest die bi program indirdim kurdum usblerde su yazı device not connected yazıo 8 usb de de bu bu yazıo
Toplam Hit: 876 Toplam Mesaj: 7
