USB Windows Xp Durumu...
-
Arkadaşlar çok uzatmadan durumu özet geçmek istiyorum...Elimde eski bir laptop var ve hardisk i yanmış durumda...sıfır harddisk fiyatları ise elimdeki bu laptop a değmeyecek kadar pahalı...Aklımda şöyle bir durum var ama mümkünmüdür hatta tam olarak nasıl yapılır yorumlarsanız sevinirim...
4 yada 8 Gb lık bir Usb bellek alsam ve bunun üzerine Windows Xp kursam biosdan boot seçeneğini direkt olarak USB ye yönlendirsem sistem çalışırmı ve usb bunu kaldırabilirmi....(Belleğe ihtiyacım olmayacak sadece internet amaçlı kullanılacak bu laptop)
Eğer Usb kaldırmaz ise başka bir tavsiyeniz olabilirmi ???
Teşekkürler...
-
linux kullansan ? ubuntu indir live cd yaz cd ye kullan
-
ben birkez denemiştim
pardus2008 ve xp 2 side 2gb flash diske kurulabiliyor
yalnız bios yada cihaz hernaneyse desteklemesi gerek
-
Eğer linux kullanabilirim diyorsan 1 gb bi USB ile bile çok rahat kullanabilirisin. slax.org adresinden slax ın usb versiyonunu kendine göre özelleştir ve indir usb ye kur bios boot ayarlarından usb-hdd yada usb-fdd yi seç tamamdır.
-
arkadaşlar cihazı ben değilde pek bilgisayar bilgisi olmayan birisi kullanacağı için maalesef linux ubuntu pardus fln pek uygun değil...önce microsoft ile başlayalım dedm :)
live cd kullananmayı tavsiye edermisiniz ?? dezavantajları varmıdır bilemiyorum ama ??
-
internette kurulumsuz windows xp dolaniyor. kullanabilirsin
Ama sisteminin usb boot secenegini desteklemesi gerekiyor.
Biosdan kontrol et boot seceneklerinde usb var mi?
kurulumsuz bir isletim sistemini cd'den de acarsin ama karnini agritir.
Cd'den cok yavas calisiyor
-
hocam usb demissin sistem demissin tamam güzel sistemin çalışır peki seni tatmin edicekmidir. Ben sahsen sanmıorm neden dersen cunku hdd ile usb hızları aynı deildir ve kasıntı olayı hdd ye gore daha fazladır. Şöyle acıklıyayım mesela sen usb ye kurdun sistemi güzel usb 8 gb dielim windows 4 gb kullansa 3 sana kalır 1 gb biliosn ztn sistemden kesinti fln çöp diorum + usb ısınma ve kasma driver flndı filandı yaş kısacası sağlıklı olmaz yani :W
-
arkadaşlar dediğim gibi performans önemli değil...çk basit bir makina olacak... sadece web browser yüklü olacak üzerinde ki oda ya firefox olur ya chrome :) :)
denedikten sonra tekrar verilerde sunarım performans ısınma falan konusunda....test etmiş oluruz :)
-
hocam dene ona göre kurmadan göremessin ztn performansını :)
