folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder USB Wireless'lar Hakkında Birkaç Soru | Garip



USB Wireless'lar Hakkında Birkaç Soru | Garip

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    Arkadaşlar elimde alfa awus036h birde tp-link wn722n var 

     

    Şimdi özelliklere gelirsek 

    Alfa:

    54 mbps

    b/g var 

    1000mw

     

    Tp-Link:

    150 mbps

    b/g/n

    mw sini bilmiyorum sanırım 150mw felandır

     

    sorulara gelirsek:

    soru 1:

    awus036h nin oldugu yerden tp-link koyuyorum çok fazla bi fark yok aralarında hani lokasyon olarak nedense bağlandığım ağda TpLink daha hızlı nedeni nedir ? acaba b/g/n oldugundan olabilir mi ? 

     

    soru 2 :

    soru 1 le alakalı . Awus036h odanın içinde kaloriferin üstünden bir çok ağ çekiyor bağlanıyor şuan ondan yazıyorum.Ama tp-link görmüyor şimdi soru 1 deki olaya göre tp-link daha hızlı ama kapsamaa alanı mı daha az ? anlayabilmiş değilim inssider programıyla awus da RSSI -54 de ama Tp-Link de -72 felan ama daha iyi 

     

    Not:Elimde Tp-Link 8dbi in-door anten var 2 sine de takıp denedim birde awus036h ile gelen 5dbi anten var yani takıp çıkartıp denedim sürekli

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpoofU
    SpoofU's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2008
    Erkek
    Çipset farkından olabilir. Alış hassasiyeti farkından olabilir. Rx Tx kavramlarını araştır.

    Sevmem yazmayı, okumayı sevdiğim kadar.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    Tp-Link atheros Alfa:RTL8187

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    bu arada içerde awus daha iyi çekiyor acaba indoor anten le outdoor antenden dolayı mıdır ki ? 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ottomanmurat
    ottomanmurat's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    Alfa nin çekişi iyidir ama baglantı hizi yavaştır

    tp-link in çekişi azdir ama iyi baglanır


    Hayallerinizi Sadece Biz Gerçekleştiririz.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hallederi_55
    hallederi_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2008
    Erkek

    Olay çipset farkı,tp-link sinyali olabildiğince kötü koşulda gösterip bak neler yapıyorum bu sinyalle diyor yani atheros diyor

                              Alfa yani realtek'de bak ne kadar iyi sinyaller yakalıyorum diyor ancak bi boka yaramıyor.Olay bu.

    Download hızına gelirsek çipsetin yanında alfa'nın gücüyle yaptığı parazitide düşün hacım yakındaki ağı kendi gürültüsü dolasıyla ağır duyoyor gibi düşün ama uzakta tp-linkin görmediği ağa bağlanır buda güç farkından.

    Umarım anlatabilmişimdir.


    _ICEMAN_
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    hallederi hocam ne yapabiliriz bunun için

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hworm
    hworm's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2007
    Erkek
    Ka1nsha bunu yazdı

    Arkadaşlar elimde alfa awus036h birde tp-link wn722n var 

     

    Şimdi özelliklere gelirsek 

    Alfa:

    54 mbps

    b/g var 

    1000mw

     

    Tp-Link:

    150 mbps

    b/g/n

    mw sini bilmiyorum sanırım 150mw felandır

     

    sorulara gelirsek:

    soru 1:

    awus036h nin oldugu yerden tp-link koyuyorum çok fazla bi fark yok aralarında hani lokasyon olarak nedense bağlandığım ağda TpLink daha hızlı nedeni nedir ? acaba b/g/n oldugundan olabilir mi ? 

     

    soru 2 :

    soru 1 le alakalı . Awus036h odanın içinde kaloriferin üstünden bir çok ağ çekiyor bağlanıyor şuan ondan yazıyorum.Ama tp-link görmüyor şimdi soru 1 deki olaya göre tp-link daha hızlı ama kapsamaa alanı mı daha az ? anlayabilmiş değilim inssider programıyla awus da RSSI -54 de ama Tp-Link de -72 felan ama daha iyi 

     

    Not:Elimde Tp-Link 8dbi in-door anten var 2 sine de takıp denedim birde awus036h ile gelen 5dbi anten var yani takıp çıkartıp denedim sürekli

    kendin yazmışsın alfa 54 mbps tplink 150 mbps diye bu verdiğin rakamlar veri taşıma hızı.

    açılımı megabyte per second yani saniyede taşıyabileceği maksimum veri miktarı haliyle tplink bi adım önde bu konuda ama çekim alanı konusunda alfanın eline su dökemez.sen bide alfayı benim yaptığım gibi yapta görr kola şişesinin tepesini ve başını kes iç ve dış yüzeyini aliminyum folyo ile kapla ortasınada alfayı oturt bak bakalım nasıl çekiyor :D


    No thing is possible ,world itselfs say ı’m possible
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    o dediğini yapıcam da aliminyum folyo lazım işte alıyım ben aşağı inip bari yapıyım 

Toplam Hit: 935 Toplam Mesaj: 9