folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Usb"Den Bağlanmak Cat5"Den Dahamı Yawas ?



Usb"Den Bağlanmak Cat5"Den Dahamı Yawas ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    IRF
    IRF's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    beyler ben cat5 kablosuyla bağlanıyordum internete hep...100 Mbps ile bağlanıyordu... Şimdi usb den bağlanıyorum 12 Mbps diyor...Daha mı yawas yoksa usb nin 12 mbps'ı cat5 in 100 mbps'ınamı esit merak ettim....

    ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lanetlicocuk
    lanetlicocuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ekim/2003
    Erkek
    100 Mb senin local networkdeki hızın çıkış hızın 1 mb bile zor oluyo a.q 12 olsada bişey değişmez çünkü telekom sana bu şartlar altında verdiği en kaliteli (!) hizmetini 2 mb olarak sınırlarmış 12 mb olsa dahi sen 10 mb anlık hızı boşuna duruyor kenarda

    Şişirdi Beş-On Adam, Yaptı Balon Adam, Ötekşndende Basit, Vallahi Bu Son Adam.(Abdurrahim KARAKOÇ Kan Yazısı Kitabının Balon Adam Kısmının Giriş Kıtası)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    8mm
    8mm's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2003
    Erkek

    Sorunu şu şekilde değiştirmelisin.

    Local hız mı?

    Çıkış hızı mı?


    Kimse sana özgürlük veremez. Kimse sana eşitlik veya adalet veya başka birşey veremez. Eğer adamsan, sen alırsın. 8mm@tahribat.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    IRF
    IRF's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    haaa... değişen bişi yok yani... saol....

    ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lanetlicocuk
    lanetlicocuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ekim/2003
    Erkek
    evet yok malesef telekom sayesinde

    Şişirdi Beş-On Adam, Yaptı Balon Adam, Ötekşndende Basit, Vallahi Bu Son Adam.(Abdurrahim KARAKOÇ Kan Yazısı Kitabının Balon Adam Kısmının Giriş Kıtası)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    IRF
    IRF's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    hızzz

    ...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tayok
    Tayok's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    ağ içi hızından bahsedersen usb nin daha hızlı olması lazım ama usb 2.0 olacak her iiki makinadada 480mbits, Eğer Gigabit ethernet kullanırsan cat5 daha hızlı olur. Ama internete çıkış içindersen hepsi aynı.....
Toplam Hit: 977 Toplam Mesaj: 7