Usbsiz Fan Yapımı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Varg
    Varg's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek

    şimdi elimde bir çok fan var ben bunları bilgisayarı kullanmadan çalışır hale getirmek istiyorum. Nasıl yapıcam?

    elimde; bi power,usb slotun var ek olarak bu usb slotunu powera monteleyip fanıda koydunmu çalıştıramazmıyız? gerçi çalıştırırız ama elektirik bilgisi lazım.

    veya onlarıda geçtik o usbleri kucuk bi devre yapıp elektirikle nasıl çalıştırırız?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Usb fan yaparsın aşşahdakini kullanırsın =)

     

     

     

     

     

     


    ...said addicted.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Varg
    Varg's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek
    o aletten yeterince verim alacagımı zannetmiyorum. Açıkcası bana powerı kullanarak fanları powerdan çalıstırmam lazım yani en iyisi o olacak
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek
    bildiğin adaptör ile çalışıyor ama çok hızlı dönmüyor.

    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek

    power supplyden çıkan herhangi bir power kablosunu al eline
    5V da çalıştırmak için kırmızı-siyah uçları
    12V da çalıştırmak için sarı-siyah uçları kullan
    edit: bilgisayarı kullanmadan çalıştıracam demişsin
    o zaman şarj aleti adaptörü kullanabilirsin.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KapTaN60
    KapTaN60's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2007
    Erkek

    Varg bunu yazdı:
    -----------------------------
    o aletten yeterince verim alacagımı zannetmiyorum. Açıkcası bana powerı kullanarak fanları powerdan çalıstırmam lazım yani en iyisi o olacak
    -----------------------------
    ayn ı verimi alırısn usb eletrik ile aynı işi yapıo

     


    İTÜ gerisi yalan BU SİTEYE ERİŞİM ENGELLENMİŞTİR Ankara 5. Sulh Ceza Mahkemesi, 30/04/2008 tarih ve 2008/599 nolu kararı gereği bu siteye erişim TELEKOMÜNİKASYON İLETİŞİM BAŞKANLIĞI"nca engellenmiştir. Access to this web site is banned by "TELEKOMÜNİKASYON İLETİŞİM BAŞKANLIĞI" according to the order of: Ankara 5. Sulh Ceza Mahkemesi, 30/04/2008 of 2008/599 . --------------------------------------------------------------------------------
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Taso Pezevengi
    iso
    iso's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2003
    Erkek

    webcrow un dediği gibi yap.. yalnız bilgisayarı kullanmadanda yaparsın onun dediğini..

     

    bağla herşeyini sonra eline power in anakarta taktığın kocaman ucu varya bi sürü kablosu var.. al onu eline

     

    çentik solunda kalsın

    aşağı soldan 4. ile yukarı sağdan 3. yü kısa devre yap yeşil griydi galiba çalışır power. 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Varg
    Varg's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek
    tamamdır hocalar sağolun kullanmadığım bi power vardı yaptım çokta güzel oldu teşekkür ediyorum yardım eden herkeze :)
Toplam Hit: 1150 Toplam Mesaj: 8