Üst Kata Bağlantı Yapmak
-
hacılar amcaoğluna bugün bilgisayar aldık ve ben şimdi sınırsıza geçecem ohhh istediğim herşeyi yapacam kısıtlama olmayacak yaktım çıranı türk telekom
şimdi sormak istediğim şu bu gece 2 saat uğraştık yapamadık birincisi her kablo fqarkediyormu bağlantı yaparken
ikincisi amcamların telefondan kablo çeksem kendi kullanıcı adı şifreyyle giriş yapamadım olmuyor mu ?
ve birde ben sınırsıza geçince amcaoğluna bağlantı vereceğim onada benim adsl kurulum cdsini kurmalımıyım yoksa kurmadan da olurmu olması gerek çükü
halaoğlu diğer mahallede onlarada yan kattan çekildi ethernetten direk bağlanıyor programı kurmadan girilir diye biliyorum doğru değilmi
ve son birde adsl kurulumu yaparken usb kablosu ve tüm kablolar misal enerji gelen telefon kablosuda bağlı olması gerekirmi programı kurmak için kuramadık
al işte elin gavuru yapmış ingilizce anlamamışlar ben yetiştim yardımlarına ama bende ingilizceyi söksemde kabul etmedi
yardımlarınızı bekliyorum fikirlerinizi paylaşın
-
ust kata baglantı yapmak ıcın sadece adsl modemde ethernet portu 1den faszlaysa bunlardan bırıne baglıcaksın kıme ıstersen ver ordan
baskasının adsl hattından sen kendı kullanıcı hattınla baglanabılırsı ama ıkı kısı aynı hat uzerınde baglanamassınız
bıde usb modemını tak bılgısayar bulunca kurarsın ıstedıgı programı
-
aga zaten benim bilgisayardan yukarı çekecez ethernet kartıyla olur yani yarın sabah dilovasına gidecem adamlar 1 portlu modem vermişler 4 portlu alacam tamam
yani anladımki dediklerinden programı kurmadan istediğim kişiye ağı veririm bunu zaten biliyorda ilk olduğu için sorayım dedim oluyormu acaba
program kurmadan deniycem yarın tamam çakırt çukurt olur inş kablo farketmez inş
