Üst Kata Bağlantı Yapmak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    hacılar amcaoğluna bugün bilgisayar aldık ve ben şimdi sınırsıza geçecem ohhh istediğim herşeyi yapacam kısıtlama olmayacak yaktım çıranı türk telekom

    şimdi sormak istediğim şu bu gece 2 saat uğraştık yapamadık birincisi her kablo fqarkediyormu bağlantı yaparken

    ikincisi amcamların telefondan kablo çeksem kendi kullanıcı adı şifreyyle giriş yapamadım olmuyor mu ?

    ve birde ben sınırsıza geçince amcaoğluna bağlantı vereceğim onada benim adsl kurulum cdsini kurmalımıyım yoksa kurmadan da olurmu olması gerek çükü

    halaoğlu  diğer mahallede onlarada yan kattan çekildi ethernetten direk bağlanıyor  programı kurmadan girilir diye biliyorum doğru değilmi

    ve son birde adsl kurulumu yaparken usb kablosu ve tüm kablolar misal enerji gelen telefon kablosuda bağlı olması gerekirmi programı kurmak için kuramadık

    al işte elin gavuru yapmış ingilizce anlamamışlar ben yetiştim yardımlarına ama bende ingilizceyi söksemde kabul etmedi

    yardımlarınızı bekliyorum fikirlerinizi paylaşın 


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackdeath
    blackdeath's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2005
    Erkek

    ust kata baglantı yapmak ıcın sadece adsl modemde ethernet portu 1den faszlaysa bunlardan bırıne baglıcaksın kıme ıstersen ver ordan

    baskasının adsl hattından sen kendı kullanıcı hattınla baglanabılırsı ama ıkı kısı aynı hat uzerınde baglanamassınız

    bıde usb  modemını tak bılgısayar bulunca kurarsın ıstedıgı programı 


    agzıyla içmesini bilmeyenlere yeni rakıdan bir yenilik 35lik yenifitil. ışığa kadar götürür.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    aga zaten benim bilgisayardan yukarı çekecez ethernet kartıyla olur yani yarın sabah dilovasına gidecem adamlar 1 portlu modem vermişler 4 portlu alacam tamam

    yani anladımki dediklerinden programı kurmadan istediğim kişiye ağı veririm bunu zaten biliyorda ilk olduğu için sorayım dedim oluyormu acaba

    program kurmadan deniycem yarın tamam çakırt çukurt olur inş kablo farketmez inş 


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
Toplam Hit: 886 Toplam Mesaj: 3