Üst Kattaki Pc Den Wireless Bağlantısı...
-
Beyler bu tür konularda pek bilgim yok biraz araştırdım arkadaşlar paylaşmış okudum fakat pek anlayamadım :(
Üst katta elemanın pc sinden wireless bağlantısı nasıl yapabilirim? Network stumbler programını kurdum ama arama olarak yok diyor Anten yapmak mı gerekiyor yada yeni bir modem mi
görüşlerinizi yazarsanız sevinirim.
-
Bence önce forumu araştır sonra takıldığın yere göre konu aç.Nacizane tavsiyem.
-
elemanın sınırsız. amca oğlu. beraber yapalım dedim tek bağlantı yok dediler biraz çalarsam iyi olur yoksa kota her ay 5 ytl yiyor.
-
bilmiyorum. belki vardır. görebilme adına denerim. şimdi yatmam gerek. akşama bakacağım.
-
hocam öncelikle emmioğlun bir tane kablosuz(wireless)modem alacak.daha sonrada sen laptop kullanıyorsan laptobundan aratacaksın kablosuz agları eger bir kat yukardaysa zaten rahata bir şekilde gorur daha sonra emmioglununkine gireceksin eger masaüstü bilgisayar kullanıyorsan masaüstü bilgisayarına birtane wireless adaptör alacaksın arka ubs den takıcaksın yanında bir tane cd si olur o adaptörün onu bilgisayara yükleyip tanıtacaksın geri laptopdaki ile aynı.eger emmioglunun modemi kablolu modem ise (bunu en rahat su sekılde anlarsın antenı varsa kablolusuzdur antenı yoksa kabloludur)birtane hub yada switch alacaksın modemden emmininoglunun bilgisayarına giden kabloyu switche takacaksın sonra emminin oglu switchin bir portundan bir kablo cekicek kendine bir tane sen kablo cekiceksin kendine wallaha en basit şekilde anlatmaya calıştım umarım yararlı olur
Toplam Hit: 1807 Toplam Mesaj: 5
