Üst Menüyü Kaldırma
-

Bu zımbırtıyı nasıl kaldırabilirim GUI' den. Değiştirmek istiyorum aslında, close' unu falan kendim seçeyim.
Ek Not: O kısmın adı nedir, en azından bunu bilen var mı ? İngilizce, Türkçe aratıcam google da
ozgunlu tarafından 15/Eyl/15 13:56 tarihinde düzenlenmiştir -
ap
-
Vs d vardı o özellik bunda nasıl bilmiyorum
-
Java gui frame vb. Şekilde arama yap.
-
belki bu yardımcı olabilir
-
overbite bunu yazdı
belki bu yardımcı olabilir
Aynen eyvallah hoca oldu,
keyword' leri : title bar ve window box
-
