Usta Pacman Oyuncusu Aranıyor
-
bir arkadaşımla iddaaya girdim ve iddaa şu ; facebook daki pacman oyununda onun skorunu yarına kadar geçmeliyim.kendine güvenen pacmanci varsa,bana ulaşsın,benim accountu verim =) geçsin lütfen arkadaşımı ,benide berhudar etsin =(
-
pardon msn yazmayı unutmuşum: bura-.k@hotmail.com
-
FaceBok falan bilmem ama, bu oyunun bi geyiği falan var mı ? Bildiğimiz orjinal Pacman mi?
-
orjinal pacman oyunu.
-
euehu hile kullan =)
-
hilesi varmı ?
-
consola gir demos yaz
-
bombrman lazımsa bn varım ama pacman bana ters
-
facebook da pacman mi varmış?
-
Spacheata bunu yazdı:
-----------------------------
bombrman lazımsa bn varım ama pacman bana ters
-----------------------------ah ah bomberman :) su ateri denen aletler ilk cıktıgında surekli oynadıgım oyundu :D baska oyunum cunku :) cocuksun deli gibi bomberman oynuorsun :) birde biz kardesimle takılırdık birbirimizi oldurmeden yok cıkan seyleri paylas yok plan yap elemanları öldür falan hehehehe ne gunlerdi ya... nostalji yaptırdın hacım...
pacman de iyiydim ama simdi nasılımdır bilmiorum denemedim hic :)
-
madem öyle bir ara bomberman atalım hacılar
Toplam Hit: 1575 Toplam Mesaj: 11
