folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Utilitarianism- Faydacılık Hakkında Bilgisi Olan.



Utilitarianism- Faydacılık Hakkında Bilgisi Olan.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek

    Arkadaşlar başlıkta da belirttiğim gibi bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar var mı? 

    Varsa bana ne olduğunu anlatabilirler mi ?

    Etik dersi için ödevim var 1 sayfalık bir durum değerlendirmesi yapacağım bu konuya göre. 

    Hatta bilipte ödevide yapabilecek birisi olursa daha çok memnun olurum hiç anlamam çünkü böyle şeylerden :D

     

    Saygılar 

    Mürit 

    seadog


    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaptanMagaraAdami
    KaptanMagaraAdami's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2009
    Erkek

    Eğer yazdığın bir sayfa varsa önerilerde bulunabilirim.

    Başkasının yapması gereken ödevi neden ben yapayım ?

    Saygı bizden.

    Kolay gelsin.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek

    hocam ödevi yapma işini ölesine yazdım. yani genelde sayısal bir öğrenci olduğum için böyle şeyler çok zor geliyor doğal olarak. ama sen bana bu konunun ne olduğunu söylesen ben yazarım birşeyler. mesele büyük mutluluk prensibi nedir ? elimde ki durumu buna göre değerlendirip bir sayfa yazı yazacam o kadar yani


    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PoLLBuLL
    PoLLBuLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2010
    Erkek

    http://forums.philosophyforums.com/threads/pragmatism-vs-utilitarianism-28246.html hocam bu sitede pragmatizm ve utilitarianism arasındaki farkı tartışmışlar.geniş ve güzel bir forum.sitede biraz daha ararsan istediğin konuyu bulabilirsin.


    You are a man of many colours. but i, motherfucker, am the rainbow
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaptanMagaraAdami
    KaptanMagaraAdami's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2009
    Erkek

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Faydac%C4%B1l%C4%B1k

    Büyük mutluluk prensibini (ilkesini) bireyin mutluluğu mu toplumun (en çok sayıda insanın) mutluluğu olarak mı ele almalı ?

    a) Topluluğun mutluğu bakımından ele alınırsa bireyin durumu ne olur ?

    b) Bireyin mutluluğu söz konusu olursa toplum ve birey etkileşimi ne olur ?

    Her iki durumda da insanın değeri korunur mu ? (Kuçuradi'nin bir kaç yazısına bakarsan mevzuyu buraya  bağlayabilirsin)

    Kolay gelsin.

Toplam Hit: 1060 Toplam Mesaj: 5