Uydu Yazılımı Güncelleme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    beyler, Nextstar YE-18000 HDMI CX  marka ve model bi uydum var.

    server almak niyetindeyim, onun için yazılım güncellemem lazımmış.

     

    yazılımını buldum, usb den güncelleniyormuşta, yazılımdan sonra kanallar silinirmi ?

    bu konularda tam bilgim yok. alet sakata gelmesinde :|

    aleti aldığımızda kanallar ayarlı gelmişti. bu yazılımdan sonra da aynı kalırmı ?


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Yazılım attıktan sonra herşey sıfırlanır. Yazılımı nerden indirdiysen aynı yerde kanal listeleri ve kanal liste editörleri de vardır onlarla işini halledebilirsin. Ben de server alma niyetindeyim (dreambox clon) şimdilik free keyler yetiyor :Ç Yazılım atarken de dikkat et aleti eline alma :D

    :|
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sansar55
    sansar55's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    Usb den yedekle yeni yazilim at.yedegi atarken sadece kanal listesini seç.


    - ahmet abi sen hala ölmedin mi ya? - yok yok ölmedim - e öldü demişlerdi? - yok ölmedim
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    usb den nasıl yedekleniyor :|


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Şöyle birşey buldum işine yarayabilir;

    http://www.mach1digital.com/mach1forum/showthread.php?t=58102

    Ben bulabiliyorsam sen de bulabilirsin aramaya inan föxcüm :Ç


    :|
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sansar55
    sansar55's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    sistem-usbye yedekle vardir.cihazda onu abs olarak yedekler.4 mb. civari olur genelde.bu cihazin yedeklemesi.yeni yazılım atarsın komple olarak orda secenekler vardır zaten yazılım+bootlaoder diye bunu  cihaza yukle.eski yedegini usbden bul goster kanal listesini seç at.yeni yazılımda kanalların geri gelecektir.yada uydu sitlerinde incele birkonuyu


    - ahmet abi sen hala ölmedin mi ya? - yok yok ölmedim - e öldü demişlerdi? - yok ölmedim
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    pesimistzombie bunu yazdı:
    -----------------------------

    Şöyle birşey buldum işine yarayabilir;

    http://www.mach1digital.com/mach1forum/showthread.php?t=58102

    Ben bulabiliyorsam sen de bulabilirsin aramaya inan föxcüm :Ç


    -----------------------------

    aynen pesü onu bende buldum :Ç

    aynısını yapip yedeği aldım.

     

    sonra yeni yazılımı yükledim. normalde 200 filan kanal vardı şimdi 2000 filan kanal var. 1000 tanesi şifreli desen 800 yabancı kanal gelmiş.

    yabancı bi kanal açtıyım dedim bi porno kanal çıktı :D :D

     

    bu güncellemeyle birlikte uyduya cccam özelliğide yüklenmiş oldu :D

    yarın bi ethernet kablosu alayımda deneme server verenlerden bi piyasa araştırıyım :P


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
Toplam Hit: 953 Toplam Mesaj: 7