Uydunet Hakkında Ne Düşünüyorsunuz ?
-
arkadaşlar hem ev tlfnu hem internet her ay 80 tl cok geliyor uydu nete geçmeyi düşünüyorm fikirlerinizi alabilirmiyim fiber optik kabloları da döşediler ?
-
2 yildir kullaniyorum Hic Sorun yasamadim. kesilme yada baglantida düsme gibi sorunlarim hic olmadi Bir kez Basit bir sorun yasadim oda benim hatamdan dolayi Modem ayarlarini Bozmustum Gece Aradim sabah 10 da teknik elemanlar geldi düzeltti Yani 1 mbit diyorlarsa tam 1 mbit internetin oluyor oyle ttnet gibi 8 mbit diyipte 3 4 5 mb gibi yanilma soz konusu bile degil .. Hangi Paketi kullanirsan Ayni Hizi Tam olarak alirsin..
-
Burda yağmurlu havada karlı havada kesiliyor 3-4 saatliğine.Ama onun dısında harbi sağlam.
-
kesilme olmaz ama şu aralar herkes uydunete kaydığı için altyapı yetersiz kalmaya ve hız yavaşlamaya başladı kullandığın yere göre değişir bi nevi şans işi....
-
hocam geçymmi gecmiimmi 43 tl gbi bi fiyat var cok cazip gelio aslnda 3megabit
-
6-8 mbps dan aşası kesmez hocam. super online yokmu ?
-
Arkadaşlar bence geçmeyin uyduneti aldık adam geldi bağladı iyi bır hızda bağlandı ondan sonra sorunları teker teker yazayım.
1-)Net hızının düşmesi
2-)Net bağlı ama sıtelere gırememesı(metın2 gıbı oyunlara gırıyordu)
3-)Modem bozuk cıktı.Çalışmadı.
4-)Uskudar daki hata yuzunden benimde netimin kesilesi(BOSTANCIDAYIM)
Yani geçme ilk gunler bayayı zorluk çekersin ttnette kal en iyisi sorunsuz bir sey yoq.
