folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Uydunet Hakkında Ne Düşünüyorsunuz ?



Uydunet Hakkında Ne Düşünüyorsunuz ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Illegal_Character
    Illegal_Character's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    arkadaşlar hem ev tlfnu hem internet her ay 80 tl cok geliyor uydu nete geçmeyi düşünüyorm fikirlerinizi alabilirmiyim fiber optik kabloları da döşediler ?


    Kibarlığım affedilmez bir küfürdür belki. Sen anla onu ! Kimse anlamadan ya sustum, ya suçtum. İki türlüde bana ziyandi. Ne insanlar anlayabildi derinliğimi, ne ben anlayabildim onlarin sığlığını. O yüzden hep sustum ve sustukça suç oldum. Ama hic işlenmedim...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    2 yildir kullaniyorum Hic Sorun yasamadim. kesilme yada baglantida düsme gibi sorunlarim hic olmadi Bir kez Basit bir sorun yasadim oda benim hatamdan dolayi Modem ayarlarini Bozmustum Gece Aradim sabah 10 da teknik elemanlar geldi düzeltti Yani 1 mbit diyorlarsa tam 1 mbit internetin oluyor oyle ttnet gibi 8 mbit diyipte 3 4 5 mb gibi yanilma soz konusu bile degil .. Hangi Paketi kullanirsan Ayni Hizi Tam olarak alirsin..


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Burda yağmurlu havada karlı havada kesiliyor 3-4 saatliğine.Ama onun dısında harbi sağlam.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkafkaf
    kafkafkaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2007
    Erkek

    kesilme olmaz ama şu aralar herkes uydunete kaydığı için altyapı yetersiz kalmaya ve hız yavaşlamaya başladı kullandığın yere göre değişir bi nevi şans işi....


    http://emorcraft.blogspot.com.tr/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Illegal_Character
    Illegal_Character's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek
    hocam geçymmi gecmiimmi 43 tl gbi bi fiyat var cok cazip gelio aslnda 3megabit

    Kibarlığım affedilmez bir küfürdür belki. Sen anla onu ! Kimse anlamadan ya sustum, ya suçtum. İki türlüde bana ziyandi. Ne insanlar anlayabildi derinliğimi, ne ben anlayabildim onlarin sığlığını. O yüzden hep sustum ve sustukça suç oldum. Ama hic işlenmedim...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    6-8 mbps dan aşası kesmez hocam. super online yokmu ?

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    madman9
    madman9's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2011
    Erkek

    Arkadaşlar bence geçmeyin uyduneti aldık adam geldi bağladı iyi bır hızda bağlandı ondan sonra sorunları teker teker yazayım.

    1-)Net hızının düşmesi

    2-)Net bağlı ama sıtelere gırememesı(metın2 gıbı oyunlara gırıyordu)

    3-)Modem bozuk cıktı.Çalışmadı.

    4-)Uskudar daki hata yuzunden benimde netimin kesilesi(BOSTANCIDAYIM)

     

    Yani geçme ilk gunler bayayı zorluk çekersin ttnette kal en iyisi sorunsuz bir sey yoq.

Toplam Hit: 1160 Toplam Mesaj: 7