Uydunet Kalitesizliği!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    arkadaşlar ben yaklaşık 7 aydır uydunetteyim bu teledünya kampanyası için geçmiştik internetle birlikte tv 60 küsür öle bişeydi.Bu aralar internet beni çıldırtmaya çalışıyor ve bende çıldırdım şu anda.Download yapıyorum sorun yok torrent canavar gibi ama google a bile giremiyorum arkadaş.sunucu bulunamıyor diyor.aradım adamları 4-5 kere.bi sefer dns leri default yapın dediler comodo dnsleri vardı.Dns ler default olunca hiç girmedi hiçbir siteye.Dns olunca en azından arada yakalıyodu tbt yi felan.sonra oradan Ip resetlediler 2 farklı arayışımda hala aynı.siteye giriyor.ama şakacıktan.sonra site kendini yenileyince bağlantı gidiyor.Ping sürelerinden bahsetmiyorum zaten allaha emanet onlar sayelerinde 1 dk gördüm girmedi siteye inat ettim bekledim geldi:D

    şimdide tbt var facebook arada gelio milliyet deniyorum sıksık,sürekli yenileyen bi site çünki oda arada gidio gelio.ben böle birşey görmedim bilader.kaç gündür böyle üstelik.Kafasına göre internet bi geliyor bi gidiyor.şimdide google dns deyim galiba.denemediğim dns kalmadı.

    dedim bir tbt ye not düşeyim vardır mutlaka bnm gibi sorunları olan arkadaşlar.destek'at'uydunet.net e şikayet maili attım bakalm ne olacak bekliyorum

    bu arada mersin mezitlide ikamet ediyorum.


    Almanya Fatihi
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oliWeR
    oliWeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2003
    Erkek

    aynı interneti farklı bilgisayarla dene sen bence bi yada makinana format at öyle dene


    Ne çok küfür ediyorsun diyorlar. Ne yani hayatın içine edenlere şiir mi yazayım ?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cLust3R
    cLust3R's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    hocam google dns ile denedinmi ?

    8.8.8.8

    8.8.4.4

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4eye
    4eye's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2008
    Erkek

    Bende geçicektim ama Mezitlide kablolarımız yok felan fistan dediler o yüzden geçmedim =) Smile akıyorum şimdi. Arada buda mallaşıyor ama güzel =) Mezitlinin neresindesin la :D ben Martı otelinin orda oturuyorum :F 


  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    google dns denedim çoktan.evde bide laptop var ondada giremiyoruz denediğimizde.merko sitesindeyim dostum.mezitlinin girişi bnm.buraya kadar geliyo kabloları.


    Almanya Fatihi
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Valla bende pek sorunsuz calısıyor hizmetleri iyi

Toplam Hit: 1571 Toplam Mesaj: 6