Uygulumalı Sınavlar Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    insidae
    insidae's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Kasım/2009
    Erkek

    selamlar,ünide pc dersinden muafiyet sınavı varmıs,sınava giricem.Sınav uygulamalı olacakmış 4 derslikte olacak pcler vs mevcut.

    uygulama sınavı ne gibi oluyor ? anlık olarak hoca gelipmi sıra sıra yaptırıyor yoksa kağıda soruları yazıp karsılıgını pcden yapıp yazmamızı istiyor? sınav işleyişi nasıl bilen varmı?


    Bir güldün yar sen, hep elime batan.Seni dalından kopardım, kandoldu avuçlarım..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    insidae
    insidae's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Kasım/2009
    Erkek

    güncel.


    Bir güldün yar sen, hep elime batan.Seni dalından kopardım, kandoldu avuçlarım..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    genelde sanırım

    bilgisayarda okulun web sayfası üzerinden kendi kimliğinle giriş yaparsın

    30dk içinde 30-35 soruyu cevaplarsın

    sorular genel bilgisayar donanımı, işlemci, denetim masası, alan adı uzantıları, word yazı biçimler, excel fonksiyonlar, powerpoint teki menüler kısayollar

    gibi sikimsonik soruları sorarlar

    tabii okul devletinse

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    insidae
    insidae's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Kasım/2009
    Erkek
    DaveReed bunu yazdı

    genelde sanırım

    bilgisayarda okulun web sayfası üzerinden kendi kimliğinle giriş yaparsın

    30dk içinde 30-35 soruyu cevaplarsın

    sorular genel bilgisayar donanımı, işlemci, denetim masası, alan adı uzantıları, word yazı biçimler, excel fonksiyonlar, powerpoint teki menüler kısayollar

    gibi sikimsonik soruları sorarlar

    tabii okul devletinse

    evet devlet ünisi hocam,teşekkürler. 4 derslik var ve tüm bölümleri alacaklar üni geneli yani. mantıken öyle oluyor sanırım.


    Bir güldün yar sen, hep elime batan.Seni dalından kopardım, kandoldu avuçlarım..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Forgotten One
    NigraSilva
    NigraSilva's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2009
    Erkek

    Topluca yaparlar, genelde dersin vize ve finallerine göre daha kolay oluyor tecrübelerime dayanarak bunu söyleyebilirim. Saçma sapan excel soruları sorabilirler, hazırlıklı ol. Herkesin ilk sene aldığı bilgisayar dersini diyorsun sanırım sen. Basit donanım bilgisi, office uygulamaları üzerine olmuştu bizde o ders, pek zor olduğu söylenemez ama word ve excel kullanamayıp kalan adam sayısı çoktu.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    insidae
    insidae's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Kasım/2009
    Erkek
    NigraSilva bunu yazdı

    Topluca yaparlar, genelde dersin vize ve finallerine göre daha kolay oluyor tecrübelerime dayanarak bunu söyleyebilirim. Saçma sapan excel soruları sorabilirler, hazırlıklı ol. Herkesin ilk sene aldığı bilgisayar dersini diyorsun sanırım sen. Basit donanım bilgisi, office uygulamaları üzerine olmuştu bizde o ders, pek zor olduğu söylenemez ama word ve excel kullanamayıp kalan adam sayısı çoktu.

    anladm hocam teşekkürler,pcye kaydedip cıkıyoruz heralde yaptıklarımızı,hocalar nasıl görüyor mesela şu tablo olustur vs yapınca nasıl görüyorlar çok insan var cünkü.


    Bir güldün yar sen, hep elime batan.Seni dalından kopardım, kandoldu avuçlarım..
Toplam Hit: 668 Toplam Mesaj: 6