Uygulumalı Sınavlar Hakkında
-
selamlar,ünide pc dersinden muafiyet sınavı varmıs,sınava giricem.Sınav uygulamalı olacakmış 4 derslikte olacak pcler vs mevcut.
uygulama sınavı ne gibi oluyor ? anlık olarak hoca gelipmi sıra sıra yaptırıyor yoksa kağıda soruları yazıp karsılıgını pcden yapıp yazmamızı istiyor? sınav işleyişi nasıl bilen varmı?
-
güncel.
-
genelde sanırım
bilgisayarda okulun web sayfası üzerinden kendi kimliğinle giriş yaparsın
30dk içinde 30-35 soruyu cevaplarsın
sorular genel bilgisayar donanımı, işlemci, denetim masası, alan adı uzantıları, word yazı biçimler, excel fonksiyonlar, powerpoint teki menüler kısayollar
gibi sikimsonik soruları sorarlar
tabii okul devletinse -
DaveReed bunu yazdı
genelde sanırım
bilgisayarda okulun web sayfası üzerinden kendi kimliğinle giriş yaparsın
30dk içinde 30-35 soruyu cevaplarsın
sorular genel bilgisayar donanımı, işlemci, denetim masası, alan adı uzantıları, word yazı biçimler, excel fonksiyonlar, powerpoint teki menüler kısayollar
gibi sikimsonik soruları sorarlar
tabii okul devletinseevet devlet ünisi hocam,teşekkürler. 4 derslik var ve tüm bölümleri alacaklar üni geneli yani. mantıken öyle oluyor sanırım.
-
Topluca yaparlar, genelde dersin vize ve finallerine göre daha kolay oluyor tecrübelerime dayanarak bunu söyleyebilirim. Saçma sapan excel soruları sorabilirler, hazırlıklı ol. Herkesin ilk sene aldığı bilgisayar dersini diyorsun sanırım sen. Basit donanım bilgisi, office uygulamaları üzerine olmuştu bizde o ders, pek zor olduğu söylenemez ama word ve excel kullanamayıp kalan adam sayısı çoktu.
-
NigraSilva bunu yazdı
Topluca yaparlar, genelde dersin vize ve finallerine göre daha kolay oluyor tecrübelerime dayanarak bunu söyleyebilirim. Saçma sapan excel soruları sorabilirler, hazırlıklı ol. Herkesin ilk sene aldığı bilgisayar dersini diyorsun sanırım sen. Basit donanım bilgisi, office uygulamaları üzerine olmuştu bizde o ders, pek zor olduğu söylenemez ama word ve excel kullanamayıp kalan adam sayısı çoktu.
anladm hocam teşekkürler,pcye kaydedip cıkıyoruz heralde yaptıklarımızı,hocalar nasıl görüyor mesela şu tablo olustur vs yapınca nasıl görüyorlar çok insan var cünkü.
