Uzaktan Bilgisayar Kapama Hakkında
-
müridler biraz beni aydınlatın =) once bıdıgımı soleyeyım.sanırım bu komut msn wasıtsayla calsıyo.once msnden werı yoluyorum sora bu cmd ye shutdown –i yazıyrm. alt alta 4 5 ipde established(onaylandı) yazıo.hangisinin ulasmak ısteıdıgım ip oldugunu nerden bilebilirim.bunu ogrendıkten sora keylog tarzı bı proga ıhtıyacım warmı. adımlarda yardımcı olursanız sewınırım.
-
bosver boyle seylerle ugrasma:) bircok yontemi va
-
yaw nie ole dıosun ne bilsen kardir sonucta=) fantazilerim yok ama ogrenmek te en doal hakkım sanırım:) sonucta arkdaslık sıtesinde deil paylasım sitesinde konu acyorus.
-
please treyz agein :D dasdksikdşa
-
uzaktan bilgisayar kapatmaktan ziyade bilgiayarı uzaktan kontrol etmek(kumandayla media player açma,ses açıp kapama,başlat menüsünde gezinip program açıp kapatma vs.vs.) üzerine bişeyler yapmıştım.
bir kumanda,bir verici devresi ve sistemi bilgisayara tanıtmak üzere bir uzaktan kontrol programı kafi geliyor.
Toplam Hit: 1021 Toplam Mesaj: 5
