Uzaktan Eğitim Lisans-İngilizce-Kpss Yardım
-
öğrenci arkadaşlarım bu işlerden anlayanlar
şimdi en önemlisi bir an evvel ingilizce öğrenmem lazım anadolu yakasında yaşıyorum bu işi en hızlı biçimde nasıl çözerim üstelik de vardiyeli çalışıyorum ama yaş ilerledi hayat hep böyle gitmemeli bir şeyler yapmak lazım onun için ingilizce nasıl öğrencem hiç sevmem böyle dil öğrenmeyi filan ama hiç sevmedim şu ingilizceyi
kpss zaten evden çalışıp bir şeyler yapacağız artık onun da üstüne düşmem gerekli
ve en önemlisi önlisans mak mezunuyum öğrendiğime göre eskidden bizim zamanımızda sakarya üni uzaktan eğitim adı altında bir şeyler yapıyorsu şimdi bu işler iyice ilerlemiş bende okusam hangi bölümlerin lisansı var dgs ye mi girmem gerekli yoksa şu yenisistemle sınavı girip mi yapacağım bundaldım iyice aslında bunların hepsi boş ticaret de var hayat ama elden bir şey gelmiyor yapmıyoruz bir şeyler
yardımcı olacak her cevap için teşekkürler
Yönetim: KONU NEDEN GENELDE -
dönemi 1500 TL kadar bir parayı gödez çıkar git İstanbul Üniverstesinde Endüstri Müh. oku ya da Ahmet Yesevi Bilgisayar Müh. veya Karabük Üniversitesi Bilgisayar Müh. daha çoktur bunlar benim gördüklerim uzaktan eğitim için dönemi 1500TL yi çıkaracan okadar işte.
-
hatayi bunu yazdı
dönemi 1500 TL kadar bir parayı gödez çıkar git İstanbul Üniverstesinde Endüstri Müh. oku ya da Ahmet Yesevi Bilgisayar Müh. veya Karabük Üniversitesi Bilgisayar Müh. daha çoktur bunlar benim gördüklerim uzaktan eğitim için dönemi 1500TL yi çıkaracan okadar işte.
bu kadar demek o zaman gideyim sinavdan kac almam lazim
-
sunyy2003 bunu yazdıhatayi bunu yazdı
dönemi 1500 TL kadar bir parayı gödez çıkar git İstanbul Üniverstesinde Endüstri Müh. oku ya da Ahmet Yesevi Bilgisayar Müh. veya Karabük Üniversitesi Bilgisayar Müh. daha çoktur bunlar benim gördüklerim uzaktan eğitim için dönemi 1500TL yi çıkaracan okadar işte.
bu kadar demek o zaman gideyim sinavdan kac almam lazimHocam mak mezunuyum ben de geçen sene Endüstri Mühendisliği 173 ile almış 300 kontenjanı varmış 83 kişi yerleşmiş sadece bu sene de 500 kontenjanı vardı yine puan aynıdır yani.
-
sunyy2003 bunu yazdıhatayi bunu yazdı
dönemi 1500 TL kadar bir parayı gödez çıkar git İstanbul Üniverstesinde Endüstri Müh. oku ya da Ahmet Yesevi Bilgisayar Müh. veya Karabük Üniversitesi Bilgisayar Müh. daha çoktur bunlar benim gördüklerim uzaktan eğitim için dönemi 1500TL yi çıkaracan okadar işte.
bu kadar demek o zaman gideyim sinavdan kac almam lazimİstanbul üniversitesinin dgs sonrası öğrenciler iin 500 kontenjanı var end. müh. için kaçırma derim ben bağzı başka bölümlerde var tabi işletme sosyoloji felsefe v.s araştır biraz ama endüstri müh yaz bi kenara
-
hatayi bunu yazdısunyy2003 bunu yazdıhatayi bunu yazdı
dönemi 1500 TL kadar bir parayı gödez çıkar git İstanbul Üniverstesinde Endüstri Müh. oku ya da Ahmet Yesevi Bilgisayar Müh. veya Karabük Üniversitesi Bilgisayar Müh. daha çoktur bunlar benim gördüklerim uzaktan eğitim için dönemi 1500TL yi çıkaracan okadar işte.
bu kadar demek o zaman gideyim sinavdan kac almam lazimİstanbul üniversitesinin dgs sonrası öğrenciler iin 500 kontenjanı var end. müh. için kaçırma derim ben bağzı başka bölümlerde var tabi işletme sosyoloji felsefe v.s araştır biraz ama endüstri müh yaz bi kenara
istanbul üniversitesi endüstri mühendisliği uzaktan eğitim ile ilgili bir kaynak bulamadım hocam
-
sunyy2003 bunu yazdıhatayi bunu yazdısunyy2003 bunu yazdıhatayi bunu yazdı
dönemi 1500 TL kadar bir parayı gödez çıkar git İstanbul Üniverstesinde Endüstri Müh. oku ya da Ahmet Yesevi Bilgisayar Müh. veya Karabük Üniversitesi Bilgisayar Müh. daha çoktur bunlar benim gördüklerim uzaktan eğitim için dönemi 1500TL yi çıkaracan okadar işte.
bu kadar demek o zaman gideyim sinavdan kac almam lazimİstanbul üniversitesinin dgs sonrası öğrenciler iin 500 kontenjanı var end. müh. için kaçırma derim ben bağzı başka bölümlerde var tabi işletme sosyoloji felsefe v.s araştır biraz ama endüstri müh yaz bi kenara
istanbul üniversitesi endüstri mühendisliği uzaktan eğitim ile ilgili bir kaynak bulamadım hocam
Var hocam nasıl yok ben daha bir ay önce tercihleri yaptım ama yazmamıştım orayı bizim arkadaş mak res okudu 2. sınıftan başlattılar liste hala duruyor.
Bu senenin tablosu İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi
http://www.osym.gov.tr/dosya/1-69829/h/2013-dgs-basvuru-kilavuzu-tablo-1-tercih-yeni.pdf
Bu da geçen senenin tercihleri bunda kaç puanla aldığı da yazıyor.
http://www.osym.gov.tr/dosya/1-69827/h/dgs20121yerlestirmemaxminpuanlarbs.pdf
