folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Uzaktan Eğitim Lisans-İngilizce-Kpss Yardım



Uzaktan Eğitim Lisans-İngilizce-Kpss Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sunyy2003
    sunyy2003's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    öğrenci arkadaşlarım bu işlerden anlayanlar

    şimdi en önemlisi bir an evvel ingilizce öğrenmem lazım anadolu yakasında yaşıyorum bu işi en hızlı biçimde nasıl çözerim üstelik de vardiyeli çalışıyorum ama yaş ilerledi hayat hep böyle gitmemeli bir şeyler yapmak lazım onun için ingilizce nasıl öğrencem hiç sevmem böyle dil öğrenmeyi filan ama hiç sevmedim şu ingilizceyi

    kpss zaten evden çalışıp bir şeyler yapacağız artık onun da  üstüne düşmem gerekli

    ve en önemlisi önlisans mak mezunuyum öğrendiğime göre eskidden bizim zamanımızda sakarya üni uzaktan eğitim adı altında bir şeyler yapıyorsu şimdi bu işler iyice ilerlemiş bende okusam hangi bölümlerin lisansı var dgs ye mi girmem gerekli yoksa şu yenisistemle sınavı girip mi yapacağım bundaldım iyice aslında bunların hepsi boş ticaret de var hayat ama elden bir şey gelmiyor yapmıyoruz bir şeyler 

    yardımcı olacak her cevap için teşekkürler


    Yönetim: KONU NEDEN GENELDE


    tek bir an var ATA mın diz çöktüğü çalar harmandalı zeybek oynar bu dilden firar eden her söz yaydan çıkmış ok gibi (sagopa kajmer) Sago sıcak ekmek üzerine bal kaymak. "Bla bla" larını tartıda tartar bakkal aylak. Aşkın bir sabunsa köpürt beni Pentax
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hatayi
    hatayi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2013
    Erkek

    dönemi 1500 TL kadar bir parayı gödez çıkar git İstanbul Üniverstesinde Endüstri Müh. oku ya da Ahmet Yesevi Bilgisayar Müh. veya Karabük Üniversitesi Bilgisayar Müh. daha çoktur bunlar benim gördüklerim uzaktan eğitim için dönemi 1500TL yi çıkaracan okadar işte.


    Tarikat-ı Aliyyeyi Tahribadiyye
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sunyy2003
    sunyy2003's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek
    hatayi bunu yazdı

    dönemi 1500 TL kadar bir parayı gödez çıkar git İstanbul Üniverstesinde Endüstri Müh. oku ya da Ahmet Yesevi Bilgisayar Müh. veya Karabük Üniversitesi Bilgisayar Müh. daha çoktur bunlar benim gördüklerim uzaktan eğitim için dönemi 1500TL yi çıkaracan okadar işte.




    bu kadar demek o zaman gideyim sinavdan kac almam lazim

    tek bir an var ATA mın diz çöktüğü çalar harmandalı zeybek oynar bu dilden firar eden her söz yaydan çıkmış ok gibi (sagopa kajmer) Sago sıcak ekmek üzerine bal kaymak. "Bla bla" larını tartıda tartar bakkal aylak. Aşkın bir sabunsa köpürt beni Pentax
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Palerider
    Palerider's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2012
    Erkek
    sunyy2003 bunu yazdı
    hatayi bunu yazdı

    dönemi 1500 TL kadar bir parayı gödez çıkar git İstanbul Üniverstesinde Endüstri Müh. oku ya da Ahmet Yesevi Bilgisayar Müh. veya Karabük Üniversitesi Bilgisayar Müh. daha çoktur bunlar benim gördüklerim uzaktan eğitim için dönemi 1500TL yi çıkaracan okadar işte.




    bu kadar demek o zaman gideyim sinavdan kac almam lazim

    Hocam mak mezunuyum ben de geçen sene Endüstri Mühendisliği 173 ile almış 300 kontenjanı varmış 83 kişi yerleşmiş sadece bu sene de 500 kontenjanı vardı yine puan aynıdır yani.


    Eskisi gibi değildir belki!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hatayi
    hatayi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2013
    Erkek
    sunyy2003 bunu yazdı
    hatayi bunu yazdı

    dönemi 1500 TL kadar bir parayı gödez çıkar git İstanbul Üniverstesinde Endüstri Müh. oku ya da Ahmet Yesevi Bilgisayar Müh. veya Karabük Üniversitesi Bilgisayar Müh. daha çoktur bunlar benim gördüklerim uzaktan eğitim için dönemi 1500TL yi çıkaracan okadar işte.




    bu kadar demek o zaman gideyim sinavdan kac almam lazim

    İstanbul üniversitesinin dgs sonrası öğrenciler iin 500 kontenjanı var end. müh. için kaçırma derim ben bağzı başka bölümlerde var tabi işletme sosyoloji felsefe v.s araştır biraz ama endüstri müh yaz bi kenara


    Tarikat-ı Aliyyeyi Tahribadiyye
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sunyy2003
    sunyy2003's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek
    hatayi bunu yazdı
    sunyy2003 bunu yazdı
    hatayi bunu yazdı

    dönemi 1500 TL kadar bir parayı gödez çıkar git İstanbul Üniverstesinde Endüstri Müh. oku ya da Ahmet Yesevi Bilgisayar Müh. veya Karabük Üniversitesi Bilgisayar Müh. daha çoktur bunlar benim gördüklerim uzaktan eğitim için dönemi 1500TL yi çıkaracan okadar işte.




    bu kadar demek o zaman gideyim sinavdan kac almam lazim

    İstanbul üniversitesinin dgs sonrası öğrenciler iin 500 kontenjanı var end. müh. için kaçırma derim ben bağzı başka bölümlerde var tabi işletme sosyoloji felsefe v.s araştır biraz ama endüstri müh yaz bi kenara

    istanbul üniversitesi endüstri mühendisliği uzaktan eğitim ile ilgili bir kaynak bulamadım hocam


    tek bir an var ATA mın diz çöktüğü çalar harmandalı zeybek oynar bu dilden firar eden her söz yaydan çıkmış ok gibi (sagopa kajmer) Sago sıcak ekmek üzerine bal kaymak. "Bla bla" larını tartıda tartar bakkal aylak. Aşkın bir sabunsa köpürt beni Pentax
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Palerider
    Palerider's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2012
    Erkek
    sunyy2003 bunu yazdı
    hatayi bunu yazdı
    sunyy2003 bunu yazdı
    hatayi bunu yazdı

    dönemi 1500 TL kadar bir parayı gödez çıkar git İstanbul Üniverstesinde Endüstri Müh. oku ya da Ahmet Yesevi Bilgisayar Müh. veya Karabük Üniversitesi Bilgisayar Müh. daha çoktur bunlar benim gördüklerim uzaktan eğitim için dönemi 1500TL yi çıkaracan okadar işte.




    bu kadar demek o zaman gideyim sinavdan kac almam lazim

    İstanbul üniversitesinin dgs sonrası öğrenciler iin 500 kontenjanı var end. müh. için kaçırma derim ben bağzı başka bölümlerde var tabi işletme sosyoloji felsefe v.s araştır biraz ama endüstri müh yaz bi kenara

    istanbul üniversitesi endüstri mühendisliği uzaktan eğitim ile ilgili bir kaynak bulamadım hocam

    Var hocam nasıl yok ben daha bir ay önce tercihleri yaptım ama yazmamıştım orayı bizim arkadaş mak res okudu 2. sınıftan başlattılar liste hala duruyor.

    Bu senenin tablosu İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi

    http://www.osym.gov.tr/dosya/1-69829/h/2013-dgs-basvuru-kilavuzu-tablo-1-tercih-yeni.pdf

    Bu da geçen senenin tercihleri bunda kaç puanla aldığı da yazıyor.

    http://www.osym.gov.tr/dosya/1-69827/h/dgs20121yerlestirmemaxminpuanlarbs.pdf


    Eskisi gibi değildir belki!
Toplam Hit: 903 Toplam Mesaj: 7