Uzay Montaj
-
İçinizde uzay montajlı bilgisayar kullanan varmı. İlk defa gold pc teknikde görmüştüm. Çok güzel kasa yok, her şey olduğu gibi ana kartın üstünde dışarda.
Bende yapmayı düşünüyorum, sıkıntı çıkarır mı?
Güzel tarafı hem ısıma çok az oluyor hemde çok sex :)
-
uzay montajdan kastın, kasası olmayan pc mi?
-
ewt hocam
-
yıllar evvel arkadaşın 233mmx i bağırsakları dışarda kullanırdık.
komple kitabın defterin üstüne kurup.
amk şimdi bide uzay kasa diye isim takmışlar.
sike sürcek akıl yok bunlarda :D
-
eee bu ne ki amk, ben bi ara mecburiyetten kullanıştım, parçalar sehpanın üzerindeydi amk :D hhehehhe
-
Gereksizdir, üstüne kola dökülür, tozlanır, fantazi yapmaya gerek yok..
Teknik serviste masa üstünde değil elinde çalıştırırsın yeri gelir yeri gelir havada sallandırırsın...
99 yılından beri teknik servislik yaparım, en iyi kasa kapağı kapalı kasadır...
Kapağı acık kullanınca bilgisayarcı olunmuyor...
-
amele_2 bunu yazdı:
-----------------------------yıllar evvel arkadaşın 233mmx i bağırsakları dışarda kullanırdık.
komple kitabın defterin üstüne kurup.
amk şimdi bide uzay kasa diye isim takmışlar.
sike sürcek akıl yok bunlarda :D
-----------------------------ahahaha aynisini bizde yapmistik. 200 mmx islemcili bilgisayara.
disaridan goren abi sen asmissin diyordu :)
Neyi astik anlamadim.
harbiden de oyle ide kablolari felan
bagirsaklari sokulmus gibi duruyordu.
Uzay kasa vay a.q. :D
-
yeri geldi anakartı denemek için bende dısarda kullandım ama en fazla 1 saat kadar, sürekli dısarda altına güzel mikadan bir zeminle değişik fanteziler oluşturulabilinir :D:D:D
-
eski kasamda şase wardı o yüzden ayakkabı kutusunun içine kurmuştum parçaları görenler bu ne olm bunu nasıl çalıştırıyon die soruyolardı :P :D bilmiyolardıki mecburiyetten öle kullanıyom :D power düğmeside kapı zili gibin bişeydi :D
-
Bikac tanidigim var.. sirf millete hava olsun diye kasayi acik tutuyorlar.
slotlar nerde desen yerini gösteremezler ama havalari var iste yetinsin garibanlar :)
