Vakıfbank‘Ta Çalışan Var Mı?
-
Merhaba arkadaşlar, acaba aranızda vakıfbank'ta çalışan veyahut çalışmış olan var mı? Özel bir konuda yardıma ihtiyacım var da.
-
bi borç gelmiş ki 400 tl ne bok yicem acep neyse konuda up olsun
-
Nvidia bunu yazdı
bi borç gelmiş ki 400 tl ne bok yicem acep neyse konuda up olsun
150 lira civarı asgari ücreti vardır onu ödeyip bir ay erteleme yapabilirsin hocam.
-
up
-
Yakınım hali hazırda vakıfbankta şube müdürü hocam.
-
Sürekli bankalarla çalışıyoruz,sorununu yaz belki seninkine bener bir olay yaşamış arkadaş çıkar dostum.
-
DjBlueMaN bunu yazdı
Sürekli bankalarla çalışıyoruz,sorununu yaz belki seninkine bener bir olay yaşamış arkadaş çıkar dostum.
benimki çok spesyal bir olay hocam.
Toplam Hit: 1091 Toplam Mesaj: 7
