

Vb6 İle Yazılan Bir Program Xp Sp2 De Çalışmıyor.
-
Evde internet olmadığı için flash diske bir program indirdim, eve gidince programı kurayım derken bazı dosyaların eski sürüm olduğuna dair bir uyarı mesajı aldım (uyarıyı tam olarak hatırlamıyorum). Sizce bu uyarıyı neden alıyorum? Aklıma windows installerin eski sürüm olabileceği geliyor.
-
vb6 runtime ile ilgili bir sorun olabilir.
-
-
hatayı şimdi buldum "Setup cannot continue becuase some system files are out of date on your system." Ru time dosyasını indirdim eve gidince deniyecem.
-
Malesef sorun devam ediyor.
-
bu işlerin en garanti çözümü bilgisayarına vbasic kurmak olacaktır.
fakat yanlış anlamıyorsam program eski bi program. az bi ihtimal ama;
sağ tıklayıp uyumluluk modunu tıklayıp bi dene
-
Onu da denedim. olmadı vb kuracam :\
Toplam Hit: 957 Toplam Mesaj: 7