VB6"Da Nesne Hizalama(İstek)
-

Merhaba arkadaşlar, bildiğiniz gibi son 3-4 yıldır çıkan bütün görsel programlama ortamlarında yukardaki nesne hizalama çizgisi var.
Bu özelliği VB6'ya da verebilecek bir eklenti bilen var mı?
-
hocam format menüsünden ayar çekebilirsin zaten.
-
çekilebilir ama böyle daha pratik. zaten iyi bir şey olmasa yeni programların olmazsa olmazı olmazdı :).
-
shift miydi ctrl miydi alt mıydı :) bunlardan biriyle nesneyi taşıyınca hizalar
-
ibmthinkpad bunu yazdı:
-----------------------------
shift miydi ctrl miydi alt mıydı :) bunlardan biriyle nesneyi taşıyınca hizalar
-----------------------------olmuyor, olsa da yukardakiyle aynı ayarda olmaz.
-
uplayam bunu.
-
Eski konu olunca uplama anasayfada gözükmüyor mu ne?
-
toll menüsünde line diye bi dalga olması lazım...
Toplam Hit: 2533 Toplam Mesaj: 8
