Vb.Net Internet Explorer , Notepad , Hesap Makinesi ?
-
Arkadaşlar Programın İçinde kodlarla (Internet Explorer , Notepad , Hesap Makinesi) Bunları Açma Şansım var mı ?
varsa yardımcı olursanız sevinirim d
-
shell komutunu kullanarak acabilirsin.
-
hocam saolda komutu bilmiyorum örnek olarak yazsan çok iyi olur valla.
-
shell("c:\windows\system32\calc.exe") gibi.
edit :
notepad , iexplorer gibi değişirsin dosya adını
-
çok işime yaradı saolasın hocam.
-
rica ederim hocam sevindim.
-
Bir gün herkes programmer olacak. :]
-
biran 6 yıl önceki halimi gördüm :|
-
6 yıl .D o kadar mı kötü :D
-
System.Diagnostics.Process.Start("calc"); bu da işine yarar :)
Toplam Hit: 2387 Toplam Mesaj: 10
