Vb.Net Kaybolan Groupbox.D ?
-
Arkadaşlar programda groupbox sildim anca programı çalıştrınca sildiğim groupboxın hala orda olduğunu gördüm
Sildiğim Zaman

Programı Çalıştırınca

Tavsiyelerinizi Bekliyorum ?
-
Debugdan silip release i aciyosun gibi geldi bana
Toplam Hit: 1213 Toplam Mesaj: 2
