folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Vbulletin - Forum Kurulumu Yardim



Vbulletin - Forum Kurulumu Yardim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CiNO
    CiNO's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    Merhaba Saygı Deyer Arkadaşlar, Sizin Yardımınıza Çok İhtiyacım
    Var, Ben FORUM Kurmak İstiyorum VBulletini Sıfırdan installını
    Anlatacak Arkadaşa İhtiyacım Var, FORUM Kurmak İçin Bana
    Yardım Etmek İsteyen Arkadaşlara Şimdiden Teşekkürler...



    edit: baslik guccultulmustur. underzero

    GOZLER KALBIN AYNASIDIR!!!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    a4tech
    a4tech's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    rtfm
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vutkubay
    vutkubay's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2004
    Erkek
    Hocam simdi vb,phpbb, smf vs vs... Gibi forumların kurulumunda bi fark yok ki..Hemen hepsi aynı..En ince ayrıntı database oluşturma ve config.php yi yaptıgın database ayaarlarına göre düzenleme...Sen kontrol panelinden yeni bi database olusturacaksın..Database şifreni kullanıcı adını ve database adını config.php dosyasında yerine koyup kaydedeceksin.Daha sonra istenen dosyaların değerini 777 yapacaksın olacak bitecek....

    Gece 12 den sonra, tüm içkiler şaraptır.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek
    Setup klasöründe anlatıyor detaylı ama ingilizce olduğu için anlamadın sanırım anlatalım.

    İlk olarak kendine mysql den 1 userle pass aç daha sonra bir sql oluştur useri sql e ata.

    config.php yi aç mysql den girdiğin kulanıc adı şifresini ve db adını gir server war sanrım orayı localhost yap..

    sonra install.php olması lazım onu aç next next devam et bu kadar.

    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    başlıgı ufalt please
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CiNO
    CiNO's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    Kardeshler Benim ichin en onemlisi bu forumun guvenliyi, ve sql -i nasil yapicam? apache ile duzeltiyorum ama foruma atinca chalishmiyor, forumu ftp de install edince sql yapiliyormu?

    GOZLER KALBIN AYNASIDIR!!!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cLust3R
    cLust3R's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    cpanelle yapabilrsin mesela config.php deki db adına www.hostun.com/cpanel yaparsın ordan mysql den sql user ile sql database yaratırsın ve sora orda verdigi ismileri config.php dekilerle deiştirirsin ve kurarsın.. bitti :D
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Başlığı ufalt bir
    vBulletin kurmak sorun deil yardım edilir ama kurma bence iki
    Çünkü simple machines forumlar daha kolay kuruluyo,daha kolay kullanılıyo,türkçe dil derdi yok,lisans derdi yok yani vbulletine göre çok çok daha avantajlı,ayrıca bilinen bi açığıda yok 1.1rc3 sürümünün ;) vbulletlerde bi sürü açık var :D ve kurduğun hackler açık oluşmasına sebep oluyo üüüüç
    Yani kısaca smf kurmanı öneririm vbulletin admin paneli karışık gelir ilk defa kullancaksan,soğutur seni,ondan smf kullan ;)

    :)
Toplam Hit: 1053 Toplam Mesaj: 8