Vbulletin Hakkında.
-
bana vbulletin licence lazım. yani hangi forumun olursa olsun.. Benim lisans almanyaya ait. ve bi eklenti war indirmem lazm.
Saçma bi soru ama elinde belki arşivlemek için depolayan arkadaslar wardır..
Toplam Hit: 528 Toplam Mesaj: 1
