Vbulletin To Webwiz ?
-
arkadaslar cok aradım ama bi arkadas bir tane forumda yaptıgını soluodu ama o arkadasa ulasamıyorum vbulletin kullanıyorum webwize gecicem 230 bin konu ve 90 bin tane üye var bunu nasıl yapcam yardımcı olun plss
-
biri php diğeri asp olmaz
-
biliorum online uyelerde cok buyuk gozukuo ama kimse yok sitede converter bulasm asp bilgim var ama php yok webwiz geliştircem yada kendi forum sistemimi yazam diyorum ama webwizde çalışmak daha ii
-
senin asp bildiğini biliyorum ama olmaz wepwizi geliştirirsin ama çevirebilceğini sanmıyorum zaten forum frmtr ye dönmüş bence sıfırdan webwiz kur ve kafana göre geliştir
-
veritabanları ne ?
evvel zaman öncesinden webwizden vbulletine parayla geçiriliyordu =)
-
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------veritabanları ne ?
evvel zaman öncesinden webwizden vbulletine parayla geçiriliyordu =)
-----------------------------çevirme belki olur ama bir sürü hata olacaktır forumuna baktım konuların hepsi içeriksiz onun hatalarıyla uğraşmakdansa sıfırdan kurup dolu konular vermek daha mantıklı
Toplam Hit: 991 Toplam Mesaj: 6
