Vbulletin Yardım
-
Müritler, şimdi bn 3.6.7 vbulletin kullanıyorum fakat bir sorunum var, çok uzun konuları, ki bu konular phpbb de bile kabul edildiği halde bende açılmıyor. parça parça açıyorum cevap şeklinde.. Uzun olarak hepsini yazınca konuyu aç a basıyorum açılıyor fakat boş gorunuyor ekran, duzenleye basıyorum orda da boş. Hiçbirşey yazmamışım gibi. Böldüğüm zaman oluyor ama. Bu sürümden midir? yoksa ayarı varda ben mi bilmiyorum?
Dipnot: maksimum karakter sayısını yukselttim onla ilgisi yok hiçbir hata vermiyor çünkü..
dipnot 2: bazende konu hiç açılmıyor konu aç a basıyorum altta yukleniyor sonra beyaz bir ekran açılıyor ve altta Bitti yazıyor, yani yüklenmiş gibi site ama ekranda birşey yok. O şekilde kalıyor ve konu yine açılmıyor :)
Yardım edecek olan?
