Vbulletincilere Bi Soru

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Karakule-Melekleri
    Karakule-Melekleri's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek
    slm /install/ klasorunu silmemiş 1 varsa nasıl şfiresini alır yada haklerim:S?

    Speed-Warrior Tim / Team www.Speed-Warrior.Net, w-c , köpekler , iskorbitx giremez ! Hani sitelerde ko admin olurya bende orda öyleyim ko adminim =)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    o dosyaları silcen zaten :P
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RuzgaR
    RuzgaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    pek bir sey yapamazsın.veritabanı adı ve şifresini bilseydin admin olarak sen kurabilirdin.vb versiyona bak ve netten aynı versiyonu indir installin içindeki dosyaları cagır indir,incele.

    Aşk,Tanrı"nın Nefesini Hissetmektir!
Toplam Hit: 966 Toplam Mesaj: 3