folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Vbullettin Null Ve Türkçe Arıyorum



Vbullettin Null Ve Türkçe Arıyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek

    Arkadaşlar vbullettinin null ve türkçe olanını arıyorum. Netten baktım kimisi baya eski versiyon.Kimiside kurulumda hata veriyor. Yeni versiyonlarda da tam türkçeleştirme yapılmamış. Şöyle Tam çevirisi yapılmış (son sürüm zaten bulamayız da) çokta eski olmayan sürümü varsa paylaşırmısınız.


    Naber la?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    Hocam Türkçe olarak bulmak zor.Ancak ingilizcesi işini görürse eğer :

    Vbulletin v4.1.3 Beta Null -- http://depositfiles.com/en/files/nx9hi1h36

    Vbulletin v4.0.7 Null -- http://www.fileserve.com/file/bRfcxuy

     


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek

    son sürüm olması şart değil hocam. biraz eski sürümde olabilir yeterki türkçe olsun :)


    Naber la?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EliteCode
    EliteCode's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2011
    Erkek

    http://turbobit.net/82b7jx5u39ee/vb.v4.0.5.zip.html

     

    türkçe ama denemedim bi dene istersen


    KOD 'umun dünyası.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek

    EliteCode bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://turbobit.net/82b7jx5u39ee/vb.v4.0.5.zip.html

     

    türkçe ama denemedim bi dene istersen


    -----------------------------

    bunu denemiştim kurulumda hata veriyor ancak kuruluyodu. Sonra forum kısmı açılmıyodu.


    Naber la?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EliteCode
    EliteCode's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2011
    Erkek

    şimdi deneme fırsatım oldu. Ben bi sorun göremedim tr sinide yükledim sorun yok sende sorun çıkması ilginç


    KOD 'umun dünyası.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek

    tam türkçemi peki?

    Tekrar bi denerim bunu da.


    Naber la?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EliteCode
    EliteCode's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2011
    Erkek

    content.php ve blog.php  türkçe değil forum.php kısmı ve panel türkçe


    KOD 'umun dünyası.
Toplam Hit: 762 Toplam Mesaj: 8