Vds Tecrübesi Olan Müridler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    iyi geceler müridler. şimdi az önce vds aldım. lalada hocu sağolsun kurulumda filan yardımcı oldu. ama buna centos yükleyip kloxo yükleniyormuş arayüzü daha basitmiş. 

    bende ilkkez vds kullanıyorum o yüzden en basit arayüze ihtiyacım var :F

    uzun lafın kısası yardımcı olacak babayiğit mürid varsa kurulumda filan özelden skype yada face linki atsında irtibata geçelim.


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    Kreyzi bunu yazdı

    iyi geceler müridler. şimdi az önce vds aldım. lalada hocu sağolsun kurulumda filan yardımcı oldu. ama buna centos yükleyip kloxo yükleniyormuş arayüzü daha basitmiş. 

    bende ilkkez vds kullanıyorum o yüzden en basit arayüze ihtiyacım var :F

    uzun lafın kısası yardımcı olacak babayiğit mürid varsa kurulumda filan özelden skype yada face linki atsında irtibata geçelim.

    Nerden aldın ? Makinanın özellikleri ne ? Nekadara aldın ? Niye alırken bana sormadın?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    manhyak bunu yazdı
    Kreyzi bunu yazdı

    iyi geceler müridler. şimdi az önce vds aldım. lalada hocu sağolsun kurulumda filan yardımcı oldu. ama buna centos yükleyip kloxo yükleniyormuş arayüzü daha basitmiş. 

    bende ilkkez vds kullanıyorum o yüzden en basit arayüze ihtiyacım var :F

    uzun lafın kısası yardımcı olacak babayiğit mürid varsa kurulumda filan özelden skype yada face linki atsında irtibata geçelim.

    Nerden aldın ? Makinanın özellikleri ne ? Nekadara aldın ? Niye alırken bana sormadın?

    skype açık kanka oraya gel


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    yukarı


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WildWamqire
    WildWamqire's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2011
    Erkek
    Kreyzi bunu yazdı

    yukarı

    linux olması şartmı ne için kullanacaksın 


    Abure cubure subure dubure re re re tey tey tey
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    WildWamqire bunu yazdı
    Kreyzi bunu yazdı

    yukarı

    linux olması şartmı ne için kullanacaksın 

    sahibi olduğum 3-5 siteyi oraya kuracam. deneyim olmadığından kullanımı en basit olanı arıyorum. genel yorumlar kloxo üzerine. cpanel ücretli olduğundan şimdilik free'lere bakıyorum.


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WildWamqire
    WildWamqire's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2011
    Erkek

    Centos 5 öneririm benim siteyi 2 ay önce  ona kurduydum sadece putty üzeirinden işini görceksin  cpanel  yerinede  plesk kullan  ama centosla ilişkisi ney bilemiyorum pleskkin ben cpanel kurdum vps lisansı ile


    Abure cubure subure dubure re re re tey tey tey
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maresca
    Maresca's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Centos 5.8 + plesk 8.6 candır gayet stabil çalışır tabi makina özelliklerine bağlı. 


    Gel bili bili gates
Toplam Hit: 711 Toplam Mesaj: 8