

Vds Tecrübesi Olan Müridler
-
iyi geceler müridler. şimdi az önce vds aldım. lalada hocu sağolsun kurulumda filan yardımcı oldu. ama buna centos yükleyip kloxo yükleniyormuş arayüzü daha basitmiş.
bende ilkkez vds kullanıyorum o yüzden en basit arayüze ihtiyacım var :F
uzun lafın kısası yardımcı olacak babayiğit mürid varsa kurulumda filan özelden skype yada face linki atsında irtibata geçelim.
-
Kreyzi bunu yazdı
iyi geceler müridler. şimdi az önce vds aldım. lalada hocu sağolsun kurulumda filan yardımcı oldu. ama buna centos yükleyip kloxo yükleniyormuş arayüzü daha basitmiş.
bende ilkkez vds kullanıyorum o yüzden en basit arayüze ihtiyacım var :F
uzun lafın kısası yardımcı olacak babayiğit mürid varsa kurulumda filan özelden skype yada face linki atsında irtibata geçelim.
Nerden aldın ? Makinanın özellikleri ne ? Nekadara aldın ? Niye alırken bana sormadın?
-
manhyak bunu yazdıKreyzi bunu yazdı
iyi geceler müridler. şimdi az önce vds aldım. lalada hocu sağolsun kurulumda filan yardımcı oldu. ama buna centos yükleyip kloxo yükleniyormuş arayüzü daha basitmiş.
bende ilkkez vds kullanıyorum o yüzden en basit arayüze ihtiyacım var :F
uzun lafın kısası yardımcı olacak babayiğit mürid varsa kurulumda filan özelden skype yada face linki atsında irtibata geçelim.
Nerden aldın ? Makinanın özellikleri ne ? Nekadara aldın ? Niye alırken bana sormadın?
skype açık kanka oraya gel
-
yukarı
-
Kreyzi bunu yazdı
yukarı
linux olması şartmı ne için kullanacaksın
-
WildWamqire bunu yazdıKreyzi bunu yazdı
yukarı
linux olması şartmı ne için kullanacaksın
sahibi olduğum 3-5 siteyi oraya kuracam. deneyim olmadığından kullanımı en basit olanı arıyorum. genel yorumlar kloxo üzerine. cpanel ücretli olduğundan şimdilik free'lere bakıyorum.
-
Centos 5 öneririm benim siteyi 2 ay önce ona kurduydum sadece putty üzeirinden işini görceksin cpanel yerinede plesk kullan ama centosla ilişkisi ney bilemiyorum pleskkin ben cpanel kurdum vps lisansı ile
-
Centos 5.8 + plesk 8.6 candır gayet stabil çalışır tabi makina özelliklerine bağlı.