folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Ve Facebook'a Girerememek....



Ve Facebook'a Girerememek....

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    captain
    captain's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2008
    Erkek

    dostlar malum hepimiz öğrenci olduk yaşadık geçirdik falan filan bende şu anda öğrenciliği yaşıyorum ama bu şerefsiz yurt yönetimimimidir nedir bizim bu nete korumamıdır nedir ondan yaptırmış bi ara facebooka giremiyoduk httpS olayıyla çözdük ama son bir haftadır hiç bi şekilde giriş yapamıyoruz internet sayfası görüntülenemiyo diyo sadece facede ne yapabilirizde girebilir şu facebook meledine :)


    her şeyin bir bedeli vardır ödenmiş yada ödenecek
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    engelleme türünü  bilmeden net bişi sölemek zor ama . 

    hotspotshield  veya başka bir vpn kullanıp girmeyi denermisin ? 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    proxy i denedin mi http://tahribat.com/Forum-Engelli-Siteler-Icin-Web-Proxyler-150705/


    I am Jack's inflamed sense of rejection
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    captain
    captain's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2008
    Erkek

    muhtemelen mebin tavsiye ettiklerindendir hocam ama tam olarak bende bilmiyorum adını sanını


    her şeyin bir bedeli vardır ödenmiş yada ödenecek
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    ben ortalama 2 senedir GİRMİYORUM ve hiçbir eksikliğini hissetmiyorum (: hatta bıraktıktan sonra bayağı bi rahatlamıştım. insanın üzerinde baskı oluşturuyo.

    sana yapılacak en büyük iyiliği yapmışlar ;)


    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    captain
    captain's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2008
    Erkek

    proxileri deniyorum hocam


    her şeyin bir bedeli vardır ödenmiş yada ödenecek
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    captain
    captain's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2008
    Erkek

    ajan1111 bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben ortalama 2 senedir GİRMİYORUM ve hiçbir eksikliğini hissetmiyorum (: hatta bıraktıktan sonra bayağı bi rahatlamıştım. insanın üzerinde baskı oluşturuyo.

    sana yapılacak en büyük iyiliği yapmışlar ;)


    -----------------------------

    hocam bazı konularda evet iyilik gibi gözküyo ama artık hocalar bile ödevleri sınav taslaklarını vs vs. şeyleri facebook üzerinden gönderiyo bide bu boyuttan bak istersen :)


    her şeyin bir bedeli vardır ödenmiş yada ödenecek
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    captain
    captain's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2008
    Erkek

    FCN bunu yazdı:
    -----------------------------

    engelleme türünü  bilmeden net bişi sölemek zor ama . 

    hotspotshield  veya başka bir vpn kullanıp girmeyi denermisin ? 


    -----------------------------

    hotspot işe yaradı hocam bağlanabiliyoruz çok şükür eyw çok sağolasın :)

     


    her şeyin bir bedeli vardır ödenmiş yada ödenecek
Toplam Hit: 909 Toplam Mesaj: 8