Ventrillo Server Sahibi Olanlar
-
Selam Arkadaşlar.
Ventrillo kanalı lazım.
Free kanallarda çok rahatsız ediliyoruz.
Ventrillo odası ve ya kanalı olan banada oda açabilir mi ?
Daha önce sağolsun Genki vermişti ona ulaşamıyorum kapatmış ventrillo ipsinide.
Yardımcı Olan Arkadaşlara Şimdiden Teşekkürler.
-
en iyisini yap bizim gibi
skype girin.
teamspeak xfire ventrillo amele işi.
ha böyle bişi yapmak istiyorsunuzdur o zaman bilemem http://www.youtube.com/watch?v=eqiq9lVE7YQ
-
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
en iyisini yap bizim gibi
skype girin.
teamspeak xfire ventrillo amele işi.
ha böyle bişi yapmak istiyorsunuzdur o zaman bilemem http://www.youtube.com/watch?v=eqiq9lVE7YQ
-----------------------------100 kişiyi skype a sokmak ta mesele tabi.
kendim için söyledim.
-
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
en iyisini yap bizim gibi
skype girin.
teamspeak xfire ventrillo amele işi.
ha böyle bişi yapmak istiyorsunuzdur o zaman bilemem http://www.youtube.com/watch?v=eqiq9lVE7YQ
-----------------------------ne amele işi ya.
ikiside aynı görevi görüyor.
skype'nin ne üstünlüğü var.
ikiside sesi getiriyor mu getiririyor.
görselliğin markanın önemi yok benim için
işimi görsün yeter
bi up
-
Saybirs bunu yazdı:
-----------------------------
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
en iyisini yap bizim gibi
skype girin.
teamspeak xfire ventrillo amele işi.
ha böyle bişi yapmak istiyorsunuzdur o zaman bilemem http://www.youtube.com/watch?v=eqiq9lVE7YQ
-----------------------------ne amele işi ya.
ikiside aynı görevi görüyor.
skype'nin ne üstünlüğü var.
ikiside sesi getiriyor mu getiririyor.
görselliğin markanın önemi yok benim için
işimi görsün yeter
bi up
-----------------------------amacım muhalefet olmak degil , ses kalitesi düşük programlarla ile uğraşmak yerine hepimizin (en azından bizim takımın) pc sinde sürekli açıktır skype , oyun mu var maç mı var yada maksat sadece muhabbetmi alırsın istediğin kadar kişiyi konuşmaya sıkıntı yaşamadan yok server kur yok şifre koy vb. şeyler le uğraşmadan rahat rahat işini halledersin. ha diğer arkadaşın dediği gibi 100 kişilik ordu toplarım diyorsan o zaman bişi diyemem her adam 10 saniye konuşsa
16 dk sonra sıra bende :) sanki viyanayı kuşatmaya gidiyoruz.
3.parti uygulamaya gerek yok daha da basit olsun istiyorsan google plus da çoklu görüntülü görüşme bile yapabilirsiniz pc ye de hiç bir program kurmamış olursun , hayatı kolaylaştırın biraz.
-
buradaki teamtalk programını kullanmak isterseniz server var, yardımcı olabilirim.
