folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Ventrillo Server Sahibi Olanlar



Ventrillo Server Sahibi Olanlar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    Selam Arkadaşlar.

    Ventrillo kanalı lazım.

    Free kanallarda çok rahatsız ediliyoruz.

    Ventrillo odası ve ya kanalı olan banada oda açabilir mi ?

    Daha önce sağolsun Genki vermişti ona ulaşamıyorum kapatmış ventrillo ipsinide.

    Yardımcı Olan Arkadaşlara Şimdiden Teşekkürler.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    en iyisini yap bizim gibi 

     

    skype girin. 

     

    teamspeak xfire ventrillo amele işi.

    ha böyle bişi yapmak istiyorsunuzdur o zaman bilemem http://www.youtube.com/watch?v=eqiq9lVE7YQ

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    en iyisini yap bizim gibi 

     

    skype girin. 

     

    teamspeak xfire ventrillo amele işi.

    ha böyle bişi yapmak istiyorsunuzdur o zaman bilemem http://www.youtube.com/watch?v=eqiq9lVE7YQ


    -----------------------------

    100 kişiyi skype a sokmak ta mesele tabi.

    kendim için söyledim.


    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    en iyisini yap bizim gibi 

     

    skype girin. 

     

    teamspeak xfire ventrillo amele işi.

    ha böyle bişi yapmak istiyorsunuzdur o zaman bilemem http://www.youtube.com/watch?v=eqiq9lVE7YQ


    -----------------------------

    ne amele işi ya.

    ikiside aynı görevi görüyor.

    skype'nin ne üstünlüğü var.

    ikiside sesi getiriyor mu getiririyor.

    görselliğin markanın önemi yok benim için

    işimi görsün yeter

    bi up

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Saybirs bunu yazdı:
    -----------------------------

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    en iyisini yap bizim gibi 

     

    skype girin. 

     

    teamspeak xfire ventrillo amele işi.

    ha böyle bişi yapmak istiyorsunuzdur o zaman bilemem http://www.youtube.com/watch?v=eqiq9lVE7YQ


    -----------------------------

     

    ne amele işi ya.

    ikiside aynı görevi görüyor.

    skype'nin ne üstünlüğü var.

    ikiside sesi getiriyor mu getiririyor.

    görselliğin markanın önemi yok benim için

    işimi görsün yeter

    bi up


    -----------------------------

    amacım muhalefet olmak degil , ses kalitesi düşük programlarla ile uğraşmak yerine hepimizin (en azından bizim takımın) pc sinde sürekli açıktır skype , oyun mu var maç mı var yada maksat sadece muhabbetmi alırsın istediğin kadar kişiyi konuşmaya sıkıntı yaşamadan yok server kur yok şifre koy vb. şeyler le uğraşmadan rahat rahat işini halledersin.  ha diğer arkadaşın dediği gibi 100 kişilik ordu toplarım diyorsan o zaman bişi diyemem her adam 10 saniye konuşsa 

    16 dk sonra sıra bende :) sanki viyanayı kuşatmaya gidiyoruz.

    3.parti uygulamaya gerek yok daha da basit olsun istiyorsan google plus da çoklu görüntülü görüşme bile yapabilirsiniz pc ye de hiç bir program kurmamış olursun , hayatı kolaylaştırın biraz.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tasslehoff
    tasslehoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2011
    Erkek

    http://www.bearware.dk/

    buradaki teamtalk programını kullanmak isterseniz server var, yardımcı olabilirim.

Toplam Hit: 859 Toplam Mesaj: 6