folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Verbatim 500 Gb Harddisk Sorunu



Verbatim 500 Gb Harddisk Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    csfrt
    csfrt's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2013
    Erkek

    merhaba arkadaşlar, verbatim 500 gb harddisk var bilgisayara taktığımda 15-20 dk sonra bilgisayar görüyor. sorun bilgisayarda değil başka bilgisayarlarda da aynı şekilde oluyor. içinde baya veri de var onları kopylayabileceğim şuan bir alan yok. bunu düzeltmemin bir yöntemi var mıdır? bad sector testi yaptım sorun çıkmadı.


    ruh eşi çok sıradan, bana suç ortağı lazım.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    harici kutuda sıkıntı olabilirmi?

    deneme imkanın varsa başka kutu ile denermisin hocam (içindeki diskin standart disk olduğunu düşünüyorum.)


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spybreak
    spybreak's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    hocam benzeri benim harici diskte olmaya başladı o kadar uzun süre değil ancak geç görmeye başladı. bunun sebebi disk kutusu. he şöyle bir ihtimal daha var diske chkdsk yapman gerekiyor olabilir. 


    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    ben 1 ay önce falan aldım verbatim 1TB. pcye takınca hesapladım 1dk 30 sande görüyor. arkadaşın WD 500gb var 5 sn demeden görüyor.

    görebildiğim tek fark benim dosya sistemi fat32 onunkisi ntfs. acaba sorun bu mu?

    daha yeni aldım kutuda sorun yoktur heralde :S

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serhat8102
    serhat8102's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2010
    Erkek

    Hocam bendede verbatim 1tb var.  İçindekileri biyere kopyala ntfs yap.  Sorun çözülür diye tahmin ediyorum. Zaten içinde sateage hdd var...  Olmazsa kutu değiştir. 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo
    joe_black bunu yazdı

    ben 1 ay önce falan aldım verbatim 1TB. pcye takınca hesapladım 1dk 30 sande görüyor. arkadaşın WD 500gb var 5 sn demeden görüyor.

    görebildiğim tek fark benim dosya sistemi fat32 onunkisi ntfs. acaba sorun bu mu?

    daha yeni aldım kutuda sorun yoktur heralde :S

    fat32'de 4 gb'dan büyük veri kopyalayamazsın

    bu bile ntfs'ye geçmen için bir neden

    bence bir an önce geç (açılma süresine etki etmese de)

     

    hatta en güzel dosya sistemi exFat ama çok yaygın değil ve ne olur ne olmaz diye kullanasım gelmiyor.

    örneğin hdd'yi yanlışlıkla biçimlendirdin, exFat'i kurtarabilen program var mı bilmiyorum ama

    fat32 ve ntfs'yi kurtaran tonla program var.

     

    özet: ntfs'e geç :D

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    Daft bunu yazdı
    joe_black bunu yazdı

    ben 1 ay önce falan aldım verbatim 1TB. pcye takınca hesapladım 1dk 30 sande görüyor. arkadaşın WD 500gb var 5 sn demeden görüyor.

    görebildiğim tek fark benim dosya sistemi fat32 onunkisi ntfs. acaba sorun bu mu?

    daha yeni aldım kutuda sorun yoktur heralde :S

    fat32'de 4 gb'dan büyük veri kopyalayamazsın

    bu bile ntfs'ye geçmen için bir neden

    bence bir an önce geç (açılma süresine etki etmese de)

     

    hatta en güzel dosya sistemi exFat ama çok yaygın değil ve ne olur ne olmaz diye kullanasım gelmiyor.

    örneğin hdd'yi yanlışlıkla biçimlendirdin, exFat'i kurtarabilen program var mı bilmiyorum ama

    fat32 ve ntfs'yi kurtaran tonla program var.

     

    özet: ntfs'e geç :D

    hacı geçecektim de iki şey yüzünden geçmedim.

    1. sanırım içi doluyken dosya sistemi değişmiyo. yedek alacak yer de yok.

    2. asıl geçmeme nedenim ise bir çok yerde "fat32 iken aniden kabloyu çıkarsak da HDD hasar görmüyor, NTFSde ise güvenle kaldır demeden HDD çıkarılınca hasar görme ihtimali çok yüksek" diye okudum. doğruluk payı nedir acaba. sırf bu yüzden rarlara bölüp atıyom dosyaları mk :S

Toplam Hit: 984 Toplam Mesaj: 7