folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Vergi Borcu Ve Bilgilendirme



Vergi Borcu Ve Bilgilendirme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ersekmen
    Ersekmen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2012
    Erkek

    Merhabalar, Arkadaşlar aklıma geldi bizim pederin vergi borçlarını merak ettim ve biraz kurcaladım, alttaki gibi bir tabloyla karsılasınca ensemde buz gibi birşeyler hissettim.
    Hocam bu torba yasasından af deniliyordu vsvsvs. bir dünya cümlerleler duymustum bunu bana tam aktarıcak bir arkadaş varsa çok sevinirim.
    Teşekkür ettim şimdiden.


    Toplam borc 55.000 kusur 


    Nasıl anlatsam, inandığın her şeye inanmıyorum. Biliyor musun bir gün gerçekten gideceğim. Neresi onu bilmiyorum. Kuş ölür , sen uçuşu hatırla ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    öyle değil o hocam affedilme yok bi ara indirim yapıp takside bölüyorlardı ama onun zamanı geçti

    borçlardan kurtulmak istiyorsan işi bırakcaksan şirketi tasfiyeye alcan ödemicen hiçbişey olmuo

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek
    DaveReed bunu yazdı

    öyle değil o hocam affedilme yok bi ara indirim yapıp takside bölüyorlardı ama onun zamanı geçti

    borçlardan kurtulmak istiyorsan işi bırakcaksan şirketi tasfiyeye alcan ödemicen hiçbişey olmuo

    20 yıl önce kapanan şirketten hala borç geliyor kapıya nasıl olmuo


    "
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    kapanan şirkete hem özel hem devlete borçlardan eve gelebiliolar mı?

    İflas ilan edince borçların peşinde koşmuolar ama şirket açamıyosun diye biliorum.

     


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    Allura bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı

    öyle değil o hocam affedilme yok bi ara indirim yapıp takside bölüyorlardı ama onun zamanı geçti

    borçlardan kurtulmak istiyorsan işi bırakcaksan şirketi tasfiyeye alcan ödemicen hiçbişey olmuo

    20 yıl önce kapanan şirketten hala borç geliyor kapıya nasıl olmuo

    olur olur

    ben tasfiyeye alcan yazmışım sen kapanan şirket yazmışsın

    size gelsin hocam borç müstahak

    önce ne yazdığımı oku :)

    HolyOne bunu yazdı

    kapanan şirkete hem özel hem devlete borçlardan eve gelebiliolar mı?

    İflas ilan edince borçların peşinde koşmuolar ama şirket açamıyosun diye biliorum.

     

     

    devlete olan borçlardan diğerleride avukata verdiyse hacze gelirler tabii ama üzerine birşey olmıcak ikametgahını içinde eşya olmayan boş eve alcan hiçbirşey alamazlar zaten böyle yapan çok var

    alakası yok iflas etsende konkordato çeksende alacaklılar avukata verirse borç devam eder ama yukarda yazdığım gibi üzerine birşey yoksa evli değilsen boş eve ikametgah taşırsan ömür boyu huzurlu yaşarsın

    mantıken borçları olan bir insan niye bir daha şahıs firması kursun? anca limited kurar ortak olarak gözükebilir o zaman birşey olmaz

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ersekmen
    Ersekmen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2012
    Erkek

    Hocam kısacası nasıl kurtulucaz yada ne yapmak lazım.
    bu borçu ödemek mantıksız bizim suanda pederin ustune hiç birşey yok deden kalma miras var onu almak istesek el konulurmu ?  ve ya  bu borcu nasıl temızlenebilir ?


    Nasıl anlatsam, inandığın her şeye inanmıyorum. Biliyor musun bir gün gerçekten gideceğim. Neresi onu bilmiyorum. Kuş ölür , sen uçuşu hatırla ...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    Ersekmen bunu yazdı

    Hocam kısacası nasıl kurtulucaz yada ne yapmak lazım.
    bu borçu ödemek mantıksız bizim suanda pederin ustune hiç birşey yok deden kalma miras var onu almak istesek el konulurmu ?  ve ya  bu borcu nasıl temızlenebilir ?

    yukarda yazdım ya hocam okumadın mı

    bu borcu yapılandıramazsın artık onun süresi vardı indirim yapıp takside bölüyorlardı zamanı geçti

    babanın üstüne hiçbirşey yok ve kağıt üzerinde boşanmışsa eve hacizde gitmez ama dedenin babannenin anneannenin veya herkimse işte babası anası olduğu için malına haciz gider anca ret etmesi lazım evlatlıktan fln o zaman sorun olmaz sanırım bu kısım muallak bir durum

    maliye el koyadabilir mala el koymayadabilir

    dediğim gibi şirketi tasfiyeye alcan kapamıcan öyle durcak o zaman borcu ödeme birşey olmuo

    illa temizlicem diyorsan parayı hazırlıcan yatırcan kurtulcan hocam bu kadar basit :)

    artık indirip yapıp yapılandırıp takside bölme mevzusunun zamanı geçti diye biliyorum ama yinede maliyeye gitmen lazım veya muhasebecine sorcan o bilir üçkağıtçı biri değilse :)

Toplam Hit: 812 Toplam Mesaj: 7