Vergi Borcu Ve Bilgilendirme
-
Merhabalar, Arkadaşlar aklıma geldi bizim pederin vergi borçlarını merak ettim ve biraz kurcaladım, alttaki gibi bir tabloyla karsılasınca ensemde buz gibi birşeyler hissettim.
Hocam bu torba yasasından af deniliyordu vsvsvs. bir dünya cümlerleler duymustum bunu bana tam aktarıcak bir arkadaş varsa çok sevinirim.
Teşekkür ettim şimdiden.
Toplam borc 55.000 kusur -
öyle değil o hocam affedilme yok bi ara indirim yapıp takside bölüyorlardı ama onun zamanı geçti
borçlardan kurtulmak istiyorsan işi bırakcaksan şirketi tasfiyeye alcan ödemicen hiçbişey olmuo -
DaveReed bunu yazdı
öyle değil o hocam affedilme yok bi ara indirim yapıp takside bölüyorlardı ama onun zamanı geçti
borçlardan kurtulmak istiyorsan işi bırakcaksan şirketi tasfiyeye alcan ödemicen hiçbişey olmuo20 yıl önce kapanan şirketten hala borç geliyor kapıya nasıl olmuo
-
kapanan şirkete hem özel hem devlete borçlardan eve gelebiliolar mı?
İflas ilan edince borçların peşinde koşmuolar ama şirket açamıyosun diye biliorum.
-
Allura bunu yazdıDaveReed bunu yazdı
öyle değil o hocam affedilme yok bi ara indirim yapıp takside bölüyorlardı ama onun zamanı geçti
borçlardan kurtulmak istiyorsan işi bırakcaksan şirketi tasfiyeye alcan ödemicen hiçbişey olmuo20 yıl önce kapanan şirketten hala borç geliyor kapıya nasıl olmuo
olur olur
ben tasfiyeye alcan yazmışım sen kapanan şirket yazmışsın
size gelsin hocam borç müstahak
önce ne yazdığımı oku :)HolyOne bunu yazdıkapanan şirkete hem özel hem devlete borçlardan eve gelebiliolar mı?
İflas ilan edince borçların peşinde koşmuolar ama şirket açamıyosun diye biliorum.
devlete olan borçlardan diğerleride avukata verdiyse hacze gelirler tabii ama üzerine birşey olmıcak ikametgahını içinde eşya olmayan boş eve alcan hiçbirşey alamazlar zaten böyle yapan çok var
alakası yok iflas etsende konkordato çeksende alacaklılar avukata verirse borç devam eder ama yukarda yazdığım gibi üzerine birşey yoksa evli değilsen boş eve ikametgah taşırsan ömür boyu huzurlu yaşarsın
mantıken borçları olan bir insan niye bir daha şahıs firması kursun? anca limited kurar ortak olarak gözükebilir o zaman birşey olmaz -
Hocam kısacası nasıl kurtulucaz yada ne yapmak lazım.
bu borçu ödemek mantıksız bizim suanda pederin ustune hiç birşey yok deden kalma miras var onu almak istesek el konulurmu ? ve ya bu borcu nasıl temızlenebilir ? -
Ersekmen bunu yazdı
Hocam kısacası nasıl kurtulucaz yada ne yapmak lazım.
bu borçu ödemek mantıksız bizim suanda pederin ustune hiç birşey yok deden kalma miras var onu almak istesek el konulurmu ? ve ya bu borcu nasıl temızlenebilir ?yukarda yazdım ya hocam okumadın mı
bu borcu yapılandıramazsın artık onun süresi vardı indirim yapıp takside bölüyorlardı zamanı geçti
babanın üstüne hiçbirşey yok ve kağıt üzerinde boşanmışsa eve hacizde gitmez ama dedenin babannenin anneannenin veya herkimse işte babası anası olduğu için malına haciz gider anca ret etmesi lazım evlatlıktan fln o zaman sorun olmaz sanırım bu kısım muallak bir durum
maliye el koyadabilir mala el koymayadabilir
dediğim gibi şirketi tasfiyeye alcan kapamıcan öyle durcak o zaman borcu ödeme birşey olmuo
illa temizlicem diyorsan parayı hazırlıcan yatırcan kurtulcan hocam bu kadar basit :)
artık indirip yapıp yapılandırıp takside bölme mevzusunun zamanı geçti diye biliyorum ama yinede maliyeye gitmen lazım veya muhasebecine sorcan o bilir üçkağıtçı biri değilse :)
