folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Vergisiz Alışveriş Ülkeleri



Vergisiz Alışveriş Ülkeleri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Arkadaşlar şimdi eBay'den bayağı bir ürün alacaktım veyahut çin sitelerinden işte, dedim ki o kadar ürün lazım bana 3 bin'i buluyor kargosu osu busu vs.

    Dedim ki böyle uğraşacağıma hem gider memleket görürüm hem alışverişimi kendim yaparım arkadaş hesabı :|

    Şimdi vergisiz alışveriş yapabileceğim yada çoğu ürünü daha ucuza nasıl alabilirim daha çok hangi ülkelere gitmem gerekli.

    Fikir bekliyorum.


    https://www.uvvam.com | Dünya Su Sporcuları Platformu | https://www.instagram.com/uvvam/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    ülkeden ülkeye değişiyor hocam fiyatlar.. almanyada telefonlar ve fotoğraf makineleri ucuzdu ama laptoplar pahalıydı mesela.. ispanyada

    elektronik ucuz diye duydum da bilmiyorum nasıl.  genel avrupa ülkelerinde onlara göre ucuz ama bize göre değil. adam 5000 euro kazanıyor aylık

    mesela o 2000 euroluk bir laptoba pahalı demez aksine ucuz der. 

    vergi iadesine tax free deniyor. genelde büyük yerlerde tax free formları oluyor, biraz araştır bu konuyu, vergi iadesini alabiliyorsun.. ben çek de

    kardeşime htc evo 3d yi türkiyeye 550 tl civarı bi paraya aldım (vergisiz hali) türkiyede o zaman 1300 tl idi + 16 gb class 4 mü 2 mi ne kart hediyeydi (içinde de 8 gb hafıza kartı vardı :) )

    unbalanced tarafından 04/Oca/13 01:55 tarihinde düzenlenmiştir

    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EdepsizPenguen
    EdepsizPenguen's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    hocam benim bildiğim kadarıyla nereye gidersen git o ülkenin vatandaşı değilsen vergi ödemek zorunda değilsin alışverişlerini yada vergi kesilen fişleri fln bu tax free denen şirketler var onlar aracılığıyla geri alabiliyorsun ama o şirketlerde bi miktar ücret alıyo bu iş için senden mesela ben amerikada bi 4 ay fln çalışmıştım işyeri vergisin kesiyodu maaşlarda en son ülkeye dönerken bu şirketlerle 450 dolar geri aldım orda 4500dolar fln kazandımdı sen düşün aslında tam olarak senin oalyın gibi değil ama bu şekilde hallediliyor die biliyorum


    Yüksek Fizik Mühendisi - Optik Sistem Mühendisi
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Valira
    Valira's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Temmuz/2003
    Dişi

    oregon eyaletinde alisveris tax free, portlandi tavsiye ediyorum hem guzel yerdir


    The ability to destroy a planet is insignificant, next to the power of the force.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Amerika'da delaware eyaletinde de vergi yoktur.Hem New York a da yakın gezer görürsün.

    Ben bu yaz delaware den

    iphone 4s 650usd

    canon eos 550d +18-55mm lens +55-220mm lens + taşıma çantası + 8gb kartıyla birlikte 750usd ye aldım

    Daha bisürü şey aldım da bunların fiyatı aklımda kalmış


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExpirE
    ExpirE's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    ırak hocam

    bu yaz gittim

    bir sürü viski sigara aldım

    mac pc 

    canon fotograf makinesi 

    5000 tl ilet gittim 20000 binlik şey aldım belkide. pasoportuna yazdırıp giriyorsun vergi falan yok


    "bea"
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    Evet irak. Ozelikle Hewlêr Duhok Zaxo carsilari. Popüler cep telefonlarında öyle çok büyük fiyat farkları beklemeyin. Ama onun dışında diğer tüm elektronik tüketici ürünlerinde çok karlı çıkarsınız. 


    kendinize ayığ olunuz
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExpirE
    ExpirE's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    jb jack daniels viskiler 4 dolardı amk erbilde

    ExpirE tarafından 04/Oca/13 14:44 tarihinde düzenlenmiştir

    "bea"
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    theagartaman
    theagartaman's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2012
    Erkek
    çindeki firmasından sipariş vermiştik 2ayda geldi ama baya ucuzdu

    bir mum diğer bir mumu tutuşturmakla ışığından bir şey kaybetmez
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    theagartaman
    theagartaman's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2012
    Erkek
    çindeki ürünlerde zaten vergi olsa bile türkiyeden çok daha ucuza geliyo bence sen çine git hem gezersin hem birsürü alışveriş yaparsın

    bir mum diğer bir mumu tutuşturmakla ışığından bir şey kaybetmez
Toplam Hit: 1579 Toplam Mesaj: 10