folder Tahribat.com Forumları
linefolder Database - Veritabanı
linefolder Veritabanı İsmini Nereye Yazicam?



Veritabanı İsmini Nereye Yazicam?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KarakartaL
    KarakartaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2007
    Erkek

    <%

    set conn = Server.CreateObject("ADODB.Connection")

    conn.Open("DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=" & Server.MapPath("db/hikaye.mdb"))

    set rs = server.createobject("adodb.recordset")

    %>

     

     

    siteye scprit kuruyorum ama bag.asp ye db ismini yazmam gerekiyomus nereye yazıcamı bilmiyorum ? bilen varsa yardımcı olabilirmi?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    koray
    koray's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    buraya hacı " & Server.MapPath("db/hikaye.mdb"))

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KarakartaL
    KarakartaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2007
    Erkek

    <%

    set conn = Server.CreateObject("ADODB.Connection")

    conn.Open("DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=" harrandergi"))

    set rs = server.createobject("adodb.recordset")

    %>

     

     

    böylemi hocam?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    koray
    koray's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    harrandergi.mdb olsun hocam

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KarakartaL
    KarakartaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2007
    Erkek

    db isminin "harrandergi" olması gerekiyor denedim olmadı?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    koray
    koray's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    sonununu mdb olarak yaptın mı mdb yolu ana dizinde mi yoksa klasorun içindemi 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    interfector
    interfector's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Homo
    KarakartaL bunu yazdı

    db isminin "harrandergi" olması gerekiyor denedim olmadı?

    Veritabanı db ana dizindemi ? Hangi db klasöründe ve sen sadece ismini değiştirdiysen "db/harrandergi.mdb" şeklinde olacak hocam.

    Yapamazsan Team aç iki dakika bağlanıp yapayım.

    interfector tarafından 28/Ara/12 19:32 tarihinde düzenlenmiştir

    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde, vaad etmeseydi allah cenneti, ona bile etmezlerdi secde..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KarakartaL
    KarakartaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2007
    Erkek

    hah oldu hocam. ftp de db klasörünün içindeki dosyanın isminide databasenin ismini yazmam gerekiyormuş. hepinize çok teşekkür ederim

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unchain
    unchain's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ekim/2012
    Erkek

    <%

    set conn = Server.CreateObject("ADODB.Connection")

    conn.Open("DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ="db/harrandergi.mdb"))

    set rs = server.createobject("adodb.recordset")

    %>

    OLMASI GEREKMİYOR MU ?


    Yaptığım onca iyiliğin tek yanlışta unutulduğunu gördüğümden beri kötü biriyim.
Toplam Hit: 972 Toplam Mesaj: 9