Veritabanı İsmini Nereye Yazicam?
-
<%
set conn = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
conn.Open("DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=" & Server.MapPath("db/hikaye.mdb"))
set rs = server.createobject("adodb.recordset")
%>
siteye scprit kuruyorum ama bag.asp ye db ismini yazmam gerekiyomus nereye yazıcamı bilmiyorum ? bilen varsa yardımcı olabilirmi?
-
buraya hacı " & Server.MapPath("db/hikaye.mdb"))
-
<%
set conn = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
conn.Open("DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=" harrandergi"))
set rs = server.createobject("adodb.recordset")
%>
böylemi hocam?
-
harrandergi.mdb olsun hocam
-
db isminin "harrandergi" olması gerekiyor denedim olmadı?
-
sonununu mdb olarak yaptın mı mdb yolu ana dizinde mi yoksa klasorun içindemi
-
KarakartaL bunu yazdı
db isminin "harrandergi" olması gerekiyor denedim olmadı?
Veritabanı db ana dizindemi ? Hangi db klasöründe ve sen sadece ismini değiştirdiysen "db/harrandergi.mdb" şeklinde olacak hocam.
Yapamazsan Team aç iki dakika bağlanıp yapayım.
interfector tarafından 28/Ara/12 19:32 tarihinde düzenlenmiştir -
hah oldu hocam. ftp de db klasörünün içindeki dosyanın isminide databasenin ismini yazmam gerekiyormuş. hepinize çok teşekkür ederim
-
<%
set conn = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
conn.Open("DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ="db/harrandergi.mdb"))
set rs = server.createobject("adodb.recordset")
%>
OLMASI GEREKMİYOR MU ?
