Veritabani Nerde?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hackingo
    hackingo's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    selam arkadaslar.. biraz php calisayim dedim.. birkac video buldum.. neyse localhostta veritabani olusturdum, icine bilgi girdim, degistirdim, sildim bunlarin hepsini localhostta yapabiliyorum ama ftp ye kendi siteme atmak istiyorum bunlari php dosyalarini atiyorum ama veritabaninin nerede oldugunu bulamiyorum siteye nasil aticam veritabanini??? yardimci olana simdiden tesekkurler!..

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tarzan
    tarzan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    özür :D

    ben localhost sandım :)

    c panel kullanıyosan..

    cpanel.siteadi.com/login adresinden hosta girersin.. yada sadece cpanel.siteadi.com yaz o sana zaten kullanıcı adı şifre soracak..

    daha sonra database bölümünü göreceksin..

     

    phpmyadmine tıkla..

    daha sonra oluşturacağın database in adını gir türkçe karakter olamasın zaten biliyosun localden..

    sonra bilmemne.sql dosyanı import et..

    Eğer localde yaptıklarını örneğin uye.sql olarak hazırlamadıysan önce ordan export ediceksin.. daha sonra bu şekilde .sql olarak kayıt edip normal hostundaki phpmyadmine import ediceksin..

     


    Çalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını itiyat haline getiren milletler; önce haysiyetlerini, sonra istikballerini daha sonra da hürriyetlerini kaybetmeye mahkumdurlar. M. Kemal Atatürk
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hackingo
    hackingo's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    sagol hocam cok tesekkur ederim!!!!!!!!!!!!

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tarzan
    tarzan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    Önemli değil localhost sandım demin yanlışlıkla onun screenlerini koymuşum :D düzelttim :|

    edit ayrıca o ünlemler ne oluyo bilader :| küfür ediyosan direk et de muhattabı bilelim :P


    Çalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını itiyat haline getiren milletler; önce haysiyetlerini, sonra istikballerini daha sonra da hürriyetlerini kaybetmeye mahkumdurlar. M. Kemal Atatürk
Toplam Hit: 858 Toplam Mesaj: 4