Vestel Tv Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sahinka
    sahinka's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2012
    Erkek

    Vestelin smart özellikli tv sini aldım 1 ay sonra bozuldu :D neyse servis geldi aldı bu gün getirdiler  normalde smart özelligine girince üste vestel yazıyo  şimdi bunlar kartı değiştirdik dediler giriyorum telefunken yazıyo telefunkende vestelin markası ama böyle bi ley yapmaları normal mi sikayet edebilrimiyim değiştirilmesini talep edebilirmiyim 


    imza
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek

    şikayet etme hocam, adamları ara ve söyle, bunda telefunken yazıyor de. gelip yine değiştirsinler.

    hatta sana bi' zararı yoksa kullan gitsin.

    RockZs tarafından 19/Mar/14 11:37 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sahinka
    sahinka's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2012
    Erkek

    ya menüler dandik kullanışsız  youtube uygulamasını açıyosun saçma sapan  

    sahinka tarafından 19/Mar/14 11:41 tarihinde düzenlenmiştir

    imza
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Alperin yaptığı gibi yap, facebook a filan yaz, televizyonu vestel gönderdim telefunken geldi diye, :)


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    streetw1se
    streetw1se's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek

    smart vestel tv mi alınır hocam ? git smart olmayan lg, samsung al daha iyi. ben öyle yaptım. smart olarak vestel vs marka alabiliyordum o paraya. ben gittim lg aldım.

    çözüm olmasada konuyu okuyan arkadaslar için bir öneri olsun...

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sahinka
    sahinka's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2012
    Erkek

    vestel iletişim merkezini aradım  ama şimdi ben bı gazla böyle söyledim felan normalde smart özelliginine girince üste vestel yazıyodu şimdi telefunken yazıyo münülerde farklı kartı değiştirmişlerdi yani farklı kartla değiştirmişler demi  bana geri dönecekler sevisi arayıp benim tahmin dogrudur demi 

    sahinka tarafından 19/Mar/14 11:56 tarihinde düzenlenmiştir

    imza
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    endenius
    endenius's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Kasım/2013
    Erkek

    iade edebiliyorsan iadeye git hocam

    vestel alınmaz beş para etmiyor ürünleri

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi

    bazen yanlışlık oluyor.

    yan komşumuzda LCD televizyon almış ucuz olanından. gelmiş takmışlar.

    1 gün sonra tekrar gelip yanlışlık yaptık size verdiğimiz 3d li son çıkan televizyon sizin aldığınız düşük demişler.

    çünkü diğer 3d li alan açıp söylemiş bu yaşlı kanının tvsinide  o kişiye takmışlar meğer


    Arkadaş uğruna ölmek kolaydır, ama uğruna ölünecek arkadaş bulmak çok zordur
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sahinka
    sahinka's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2012
    Erkek

    37 gün olmuş yenisiyle değiştiremeyiz demişlerdi alırken. serviside aradım geri dönüş yapacaklardı geri dönmediler 


    imza
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    tüketici hakem heyetine git kaymakamlığa derdini anlat paranı geri gel al derim :-)

    ayıplı mal vermişler sana bence.


    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
Toplam Hit: 1064 Toplam Mesaj: 10