Vestel Tv Hakkında
-
Vestelin smart özellikli tv sini aldım 1 ay sonra bozuldu :D neyse servis geldi aldı bu gün getirdiler normalde smart özelligine girince üste vestel yazıyo şimdi bunlar kartı değiştirdik dediler giriyorum telefunken yazıyo telefunkende vestelin markası ama böyle bi ley yapmaları normal mi sikayet edebilrimiyim değiştirilmesini talep edebilirmiyim
-
şikayet etme hocam, adamları ara ve söyle, bunda telefunken yazıyor de. gelip yine değiştirsinler.
hatta sana bi' zararı yoksa kullan gitsin.
RockZs tarafından 19/Mar/14 11:37 tarihinde düzenlenmiştir -
ya menüler dandik kullanışsız youtube uygulamasını açıyosun saçma sapan
sahinka tarafından 19/Mar/14 11:41 tarihinde düzenlenmiştir -
Alperin yaptığı gibi yap, facebook a filan yaz, televizyonu vestel gönderdim telefunken geldi diye, :)
-
smart vestel tv mi alınır hocam ? git smart olmayan lg, samsung al daha iyi. ben öyle yaptım. smart olarak vestel vs marka alabiliyordum o paraya. ben gittim lg aldım.
çözüm olmasada konuyu okuyan arkadaslar için bir öneri olsun...
-
vestel iletişim merkezini aradım ama şimdi ben bı gazla böyle söyledim felan normalde smart özelliginine girince üste vestel yazıyodu şimdi telefunken yazıyo münülerde farklı kartı değiştirmişlerdi yani farklı kartla değiştirmişler demi bana geri dönecekler sevisi arayıp benim tahmin dogrudur demi
sahinka tarafından 19/Mar/14 11:56 tarihinde düzenlenmiştir -
iade edebiliyorsan iadeye git hocam
vestel alınmaz beş para etmiyor ürünleri
-
bazen yanlışlık oluyor.
yan komşumuzda LCD televizyon almış ucuz olanından. gelmiş takmışlar.
1 gün sonra tekrar gelip yanlışlık yaptık size verdiğimiz 3d li son çıkan televizyon sizin aldığınız düşük demişler.
çünkü diğer 3d li alan açıp söylemiş bu yaşlı kanının tvsinide o kişiye takmışlar meğer
-
37 gün olmuş yenisiyle değiştiremeyiz demişlerdi alırken. serviside aradım geri dönüş yapacaklardı geri dönmediler
-
tüketici hakem heyetine git kaymakamlığa derdini anlat paranı geri gel al derim :-)
ayıplı mal vermişler sana bence.
