Via Ses Kartı Arayüz Programı Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Spyware__007
    Spyware__007's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    via audio deck r6002 floating point support not loaded     resimdede görüldüğü üzere expert mod 'a tıkladığım anda böyle bi hata ile karşılaşıyorum acaba çözümü nedir bilen varmı ?

     

     

     

    hata

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Spyware__007
    Spyware__007's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    iftara kaçıorm arkadaşlar inş geldiğimde çözülür delircem :(

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Spyware__007
    Spyware__007's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    yokmudur çözümünü bilen ?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Spyware__007
    Spyware__007's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    +1

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtgezgini
    tbtgezgini's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    yenımı format attın?

    eger yenı atıp drıverlerıde yenı yukledıysen kaldır son drıverını bul ses kartının tekrar yukle hocam

    uzun suredır kullanıyorsan ısletım sıstemını format atıp sıfırdan drıver kurmanı tavsıye ederım kesın cozum olarak.


    ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Spyware__007
    Spyware__007's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Bisses bunu yazdı:
    -----------------------------

    yenımı format attın?

    eger yenı atıp drıverlerıde yenı yukledıysen kaldır son drıverını bul ses kartının tekrar yukle hocam

    uzun suredır kullanıyorsan ısletım sıstemını format atıp sıfırdan drıver kurmanı tavsıye ederım kesın cozum olarak.


    -----------------------------

     

    yeni formatlandı acaba diorm sıkıntı nerde standart kurdum herzamanki gibi.   kaldırdım denedim yok tekrar formatda atamıcam ex siz kullancaz mecbur

     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtgezgini
    tbtgezgini's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    Spyware__007 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bisses bunu yazdı:
    -----------------------------

    yenımı format attın?

    eger yenı atıp drıverlerıde yenı yukledıysen kaldır son drıverını bul ses kartının tekrar yukle hocam

    uzun suredır kullanıyorsan ısletım sıstemını format atıp sıfırdan drıver kurmanı tavsıye ederım kesın cozum olarak.


    -----------------------------

     

     

    yeni formatlandı acaba diorm sıkıntı nerde standart kurdum herzamanki gibi.   kaldırdım denedim yok tekrar formatda atamıcam ex siz kullancaz mecbur

     


    -----------------------------

    wındows guncelmı hocam anakart yada ses kartının drıverının guncelını kurmus olduklarını guzelce kaldırdıktan sonra tekrar kurmayı dene.


    ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Spyware__007
    Spyware__007's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Bisses bunu yazdı:
    -----------------------------

    Spyware__007 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bisses bunu yazdı:
    -----------------------------

    yenımı format attın?

    eger yenı atıp drıverlerıde yenı yukledıysen kaldır son drıverını bul ses kartının tekrar yukle hocam

    uzun suredır kullanıyorsan ısletım sıstemını format atıp sıfırdan drıver kurmanı tavsıye ederım kesın cozum olarak.


    -----------------------------

     

     

    yeni formatlandı acaba diorm sıkıntı nerde standart kurdum herzamanki gibi.   kaldırdım denedim yok tekrar formatda atamıcam ex siz kullancaz mecbur

     


    -----------------------------

     

    wındows guncelmı hocam anakart yada ses kartının drıverının guncelını kurmus olduklarını guzelce kaldırdıktan sonra tekrar kurmayı dene.


    -----------------------------

    son güncelleştirmyi kurdu kaldırdım yeniden başlattım yükledim tarattım yükledim nafile şimdide daha açılışta bu hatayı vermeye başladı en iyisi format.

Toplam Hit: 1250 Toplam Mesaj: 8