

Via Ses Kartı Arayüz Programı Sorunu
-
via audio deck r6002 floating point support not loaded resimdede görüldüğü üzere expert mod 'a tıkladığım anda böyle bi hata ile karşılaşıyorum acaba çözümü nedir bilen varmı ?

-
iftara kaçıorm arkadaşlar inş geldiğimde çözülür delircem :(
-
yokmudur çözümünü bilen ?
-
+1
-
yenımı format attın?
eger yenı atıp drıverlerıde yenı yukledıysen kaldır son drıverını bul ses kartının tekrar yukle hocam
uzun suredır kullanıyorsan ısletım sıstemını format atıp sıfırdan drıver kurmanı tavsıye ederım kesın cozum olarak.
-
Bisses bunu yazdı:
-----------------------------
yenımı format attın?
eger yenı atıp drıverlerıde yenı yukledıysen kaldır son drıverını bul ses kartının tekrar yukle hocam
uzun suredır kullanıyorsan ısletım sıstemını format atıp sıfırdan drıver kurmanı tavsıye ederım kesın cozum olarak.
-----------------------------yeni formatlandı acaba diorm sıkıntı nerde standart kurdum herzamanki gibi. kaldırdım denedim yok tekrar formatda atamıcam ex siz kullancaz mecbur
-
Spyware__007 bunu yazdı:
-----------------------------
Bisses bunu yazdı:
-----------------------------
yenımı format attın?
eger yenı atıp drıverlerıde yenı yukledıysen kaldır son drıverını bul ses kartının tekrar yukle hocam
uzun suredır kullanıyorsan ısletım sıstemını format atıp sıfırdan drıver kurmanı tavsıye ederım kesın cozum olarak.
-----------------------------yeni formatlandı acaba diorm sıkıntı nerde standart kurdum herzamanki gibi. kaldırdım denedim yok tekrar formatda atamıcam ex siz kullancaz mecbur
-----------------------------wındows guncelmı hocam anakart yada ses kartının drıverının guncelını kurmus olduklarını guzelce kaldırdıktan sonra tekrar kurmayı dene.
-
Bisses bunu yazdı:
-----------------------------
Spyware__007 bunu yazdı:
-----------------------------
Bisses bunu yazdı:
-----------------------------
yenımı format attın?
eger yenı atıp drıverlerıde yenı yukledıysen kaldır son drıverını bul ses kartının tekrar yukle hocam
uzun suredır kullanıyorsan ısletım sıstemını format atıp sıfırdan drıver kurmanı tavsıye ederım kesın cozum olarak.
-----------------------------yeni formatlandı acaba diorm sıkıntı nerde standart kurdum herzamanki gibi. kaldırdım denedim yok tekrar formatda atamıcam ex siz kullancaz mecbur
-----------------------------wındows guncelmı hocam anakart yada ses kartının drıverının guncelını kurmus olduklarını guzelce kaldırdıktan sonra tekrar kurmayı dene.
-----------------------------son güncelleştirmyi kurdu kaldırdım yeniden başlattım yükledim tarattım yükledim nafile şimdide daha açılışta bu hatayı vermeye başladı en iyisi format.