Video
-
abilerim knight onlinede video çekicemde sağalam bir program önerebilirmisiniz?
-
frapsı denedin mi ?
-
mrb gülüm hoşgeldin :)
-
Knight Online'de bildigim kadarıyla Fraps en ii görüntüyü alıyordu. oyundada kastırmaz seni. Gamecam diye Knight'ın kendi programı vardı sanırsam. Tam bilmiyorum onu :)
Fraps ( Kasmıyor en iyisi budur. )
ZD Soft Game Recorder
-
xfire
-
hangi server len :)
-
fraps çekiyorda ayarlamarı flan bilmiyorum oyunun kendi video kayıtı var oda cok kasıyor :S
-
frapsla çekicen orda ayarlarda hot key var oraya bi tuş belirle mesela f8 , aç frapsi gir oyuna sonra bas f8 e kayıt alır sonra tekrar basınca kayıt biter ve fraps klasörünün içine .avi olarak kaydeder boyutuda yüksek olur daha sonra o dosyayı basit bişey yapıcaksan movie makera atıp düzenleme yaptır ve görüntü kalitesi net olacak şekilde .mpg olur başka bişey olur o uzantıda kaydet boyut düşücektir zaten , kesme biçme işlemlerinide halledince dahada çok düşer.eğer kaliteli bişey yapıcaksan sony vegas önerebilirim daha kaliteli bişey arıyorsan after effects kullanabilirsin.
-
bir oyun sefersen tabiki xfire
